Twitter je danima bio u stanju borbene gotovosti zbog jedne tašne. Istini za volju, ta tašna je i kreirana sa idejom da izazove ovakvu reakciju i postane viral bez presedana. Kada je prva manekenka na reviji Balenciage prošetala po pisti tašnu oblikovanu prema kesi za đubre, ali naravski izvedenoj od najluksuznije kože i sa cenom od skoro dve hiljade evra, bilo je jasno – iznikao je jedan statusni simbol koji precizno pogađa u centar apsurda naše pomno dizajnirane svakodnevice.
Nije to ni prvi, a svakako ni poslednji put da se aktuelni kreativni direktor ove kuće Demna i njegova ekipa poigravaju sa svakodnevnim predmetima dajući im auru luksuza. Primera je mnogo, počevši od sad već čuvene interpretacije džinovske Ikea plave torbe za kupovinu koja je u estetici ovog edgy Gruzijca postala sveti gral (i ultimativni meme sa kojim su se i Šveđani sprdali) pa do iscepanih patika sa paprenim price tagom.
Ceo tekst objavljen u luksuznom dodatku „How to Spend it“, koji se dobija na poklon uz svaki primerak Nedeljnika od četvrtka, 29. septembra
Digitalno izdanje i pretplata na nstore.rs