Nakon lansiranja Lidl Plus aplikacije koja potrošačima omogućava da budu deo Lidlovog programa lojalnosti i svake nedelje uživaju u dodatnim pogodnostima i uštedama, Lidl Srbija je uveo Wi-Fi mrežu u svim prodavnicama širom Srbije, omogućavajući tako potrošačima besplatan internet i mogućnost da nesmetano koriste aplikaciju za vreme kupovine.
Pokazujući još jednom da su potrebe potrošača u fokusu poslovanja, Lidl Srbija je internet u svoje prodavnice uvela kao benefit koji je potpuno besplatan i bez vremenskog ograničenja, a može se koristiti sa svih uređaja.
„Lidl Plus je odlično prihvaćen od strane naših potrošača, koji su nam uz reči hvale za aplikaciju, predlagali da obezbedimo besplatan internet u prodavnicama. Mi slušamo njihove potrebe i kao zahvalnost za 500.000 korisnika, uveli smo Wi-Fi u svih 58 Lidl prodavnica, što će postati standard i za one koje ćemo ubuduće otvarati“, rekla je Martina Petrović rukovodilac Korporativnih komunikacija Lidl Srbija.
Ime Wi-Fi mreže na koju će svi potrošači potpuno besplatno moći da se povežu je Welcome@lidl. Nakon što je pronađena mreža, potrebno je kliknuti Connect čime se automatski otvara stranica sa pravima korišćenja. Nakon prihvatanja prava korišćenja, korisnik je spreman za pretraživanje interneta, kao i za korišćenje digitalne kartice iz „Lidl Plus“ aplikacije koju je potrebno skenirati prilikom plaćanja na kasi.
Benefiti korišćenja se ostvaruju kroz Kupone, koji obezbeđuju jednokratna sniženja na odabrane proizvode, koje je moguće kombinovati i sa drugim ponudama radi veće uštede. Ovi Kuponi se aktiviraju pre upotrebe, a pored njih je stalno aktivna posebna ponuda artikala koja se osvežava svake nedelje. Lidl je obezbedio dodatne pogodnosti uz svoj program lojalnosti čak i ako nema uslova za obračunavanje popusta, jer se na kraju svake kupovine pojavljuje Grebalica čijim se otkrivanjem dobija još zanimljivih Kupona za naredne kupovine.
O Lidlu
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje sa oko 11.550 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 58 prodavnica u 34 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” za 2021. i 2022. godinu.