Kao Generalni sponzor 55. Međunarodnog salona automobila se i 15. Međunarodnog sajma motocikala, kvadova, skutera i opreme „Motopassion“ koji će biti održani od 22. do 28. marta, kompanija DDOR osiguranje predstaviće se kao lider na tržištu u ulaganju u bezbednost u saobraćaju u proteklom periodu.

Posetioci Sajma biće u prilici da iz prve ruke steknu ekstremna iskustva u virtuelnoj realnosti. Takođe, svi mladi vozači-maturanti imaće priliku da se prijave i besplatno steknu pravo na trening sigurne vožnje na Nacionalnoj vozačkoj akademiji NAVAK. Na ovaj način stvoriće se odgovarajući spoj automobilske i industrije osiguranja koje igraju vitalnu ulogu u ekonomiji, u tranziciji ka održivoj mobilnosti i u integraciji ESG okvira u poslovne strategije i korporativnu kulturu, ali i kulturu ponašanja u saobraćaju.

Učestvujući u svečanom otvaranju Sajma automobila, uz zahvalnost i čestitke organizatorima, predsednik Izvršnog odbora DDOR osiguranja, gospodin Frančesko Maši je rekao:

Fotografije: DDOR

„Jutros mi je bila čast što predstavljam DDOR i Unipol na poslovno-naučnom forumu Srbija-Italija, čiji je cilj bio uspostavljanje dubljih političkih i ekonomskih odnosa između dve države, a fokusiranog, između ostalog, na zelenu agendu i ekološku tranziciju i razvoj infrastrukture. Jasno je da će Unipol i DDOR odigrati svoju ulogu kao što je predstavljeno ambicioznim ciljevima ESG-a postavljenim u našem Strateškom planu Grupe 2022-2024, našoj politici održivosti i klimatskoj strategiji, doprinosu ciljevima održivog razvoja Agende UN 2030, članstvu u Alijansi vlasnika Net Zero imovine, osnivanju trusta mozgova o održivoj mobilnosti pod nazivom „Savet za urbanu mobilnost“ i tako dalje,”.

Maši je potom dodao: „Takođe, na ovogodišnjem Beogradskom sajmu automobila, želim da ukažem na pitanje bezbednosti na putevima i na sve veću zabrinutost s tim u vez jer su saobraćajne nesreće najznačajniji ubica dece i mladih širom sveta, svake godine skoro 1,3 miliona ljudi umre od posledica saobraćajnih nesreća, koje se mogu smatrati tihom epidemijom na točkovima i koje koštaju većinu zemalja 3% njihovog bruto domaćeg proizvoda. Naime, na Zapadnom Balkanu brojke za 2022. pokazuju porast broja umrlih na milion stanovnika u odnosu na 2021. godinu, a u Srbiji su skoro dvostruko veći od proseka EU. Iz tog razloga, snažnije partnerstvo između javnog i privatnog sektora moglo bi da pruži značajan doprinos u rešavanju pitanja bezbednosti na putevima i DDOR će nastaviti da doprinosi ovom cilju, takođe zahvaljujući dugogodišnjem partnerstvu sa Navak akademijom koja nam je pomogla i u pripremi VR iskustva za posetioce Sajma pomoću kojeg će, iz prve ruke, moći da dožive različite ekstremne situacije u saobraćaju, podižući njihovu svest o bezbednosti na putevima.“

Kompanija DDOR osiguranje, generalni sponzor manifestacije 15. Međunarodnog sajma motocikala, kvadova, skutera i opreme „Motopassion“, biće prisutna na uobičajenom mestu u Hali 1 Beogradskog sajma i za sve posetioce je, pored posebnih sajamskih uslova za zaključivanje kasko polisa, pripremila interesantne aktivacije u kojima će nagrađivati sve one koji uspešno savladaju DDOR KVIZ poznavanja saobraćajnih pravila. Takođe, biće predstavljeni rezultati akcije „Za šumu u tvom kraju“ koja se nastavlja i kojom će pored odabranih deset, mnogi drugi gradovi u Srbiji dobiti svoje urbane zelene oaze.

Da podsetimo, DDOR osiguranje godinama ulaže u promovisanje i edukaciju svih učesnika o bezbednosti u saobraćaju i u poslednjih deset godina uložilo je više od 3 miliona evra kako bi hiljade vozača savladalo treninge NAVAK – Nacionalne vozačke akademije. I ove godine u saradnji sa ovom institucijom pripremljeni su treninzi na samom Sajmu automobila, kao i posebni treninzi namenjeni maturantima sa privremenim vozačkim dozvolama koji se u toku trajanja Sajma prijave na poligonu Nacionalne vozačke akademije NAVAK.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.