Nove tehnologije kao što je veštačka inteligencija ali i političke, finasijske i sve druge krize, unose ogromne promene u sve segmente naših života i menjaju poslovni pejzaž i ambijent i uspostavljaju nove narative i pravila. Da bismo sagledali situaciju i upoznali se sa trenutnim stanjem na tržištu, pripremili smo jedinstveni BIZIT Plus Seminar “Kontekst prodaje” koji će se održati 29. maja u beogradskom hotelu Metropol.
Aktuelni trendovi u prodaju se mogu grupisati u pet celina – kultura odlučivanja na osnovu podataka, povećanje operativne efikasnosti uz primenu veštačke inteligencije, građenje bliskih odnosa sa kupcima kao i sa kolegama, snažnije oslanjanje na marketing (ne samo oglašavanje) i organizaciona izvrsnost procesa. Upravo ovi trendovi će biti u fokusu predavanja koje specijalno za ovu priliku pripremaju izvrsni predavači, ekipa kakva u ovom sastavu nije skoro viđena na jednom mestu.
U glavnom programu seminara govoriće:
Prof. dr Dejan Šoškić, redovni profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu i bivši guverner Narodne banke Srbije, govoriće o rastu, zaduživanju, kamatama, inflaciji, cenama energenata i na koje načine te „velike teme” makroekonomije konkretno utiču na nas kao prodavce, ali i na kupce.
Prof. dr Oliver Tošković, vanredni profesor Filozofskog fakulteta u Beogradu, osvrnuće se na to kako opažamo stvari, šta nam krivi sliku realnosti i kako da filtriramo informacije i time odvojimo digitalno žito od kukolja, korisnu informaciju od laži i obmane. Kako da savladamo strah od promena i razumemo strahove kupaca.
Vojislav Voja Žanetić približiće nam tektonske promene u oblasti za koju (samo) verujemo da je odlično poznajemo – komunikacije: kako da koristimo informacije, kako da ih ispravno primamo, kako će se komunikacije dalje razvijati pod uticajem veštačke inteligencije i zašto ćemo morati da se zbog toga menjamo.
Miroslav Varga, martech specijalista i stručnjak za Google AdWords, govoriće o oglašavanju na internetu, i o tome kada Google (ni)je dovoljan. Kroz niz zanimljivih primera razumećemo Varginu osnovnu ideju o prodaji, a to je da kupac nikada ne kupuje vašu uslugu ili proizvod, već uvek kupuje rešenje za svoj problem ili statusni simbol.
Branko Đaković, kreativni direktor Tomato&Tomato Communications, pretvorio je stotine formalnih prodajnih alata u treninge za prodajne timove najvećih svetskih kompanija. Samo neke od korporacija s kojima je radio su Microsoft, Cisco, Epson… Posebne rezultate postiže u radu s prodajnim timovima i na seminaru će govoriti o metabolizmu dobrog tima.
Boris Vukić, specijalista organizacione transformacije u Adižes institutu, posebno u segmentu porodičnog biznisa, zna i preneće nam razloge zbog kojih rast kompanija ne prati unutrašnji razvoj, što za posledicu ima da se prodajni timovi guše u organizacionim stranputicama umesto da svu energiju posvete zadovoljstvu korisnika.
Završni akcenat sadržaju seminara daće panel „Iz iskustva“ gde će u diskusiji učestvovati nekoliko direktora prodaje najvećih brendova koji će sa učesnicima podeliti svoja neposredna iskustva o rastu prodaje, kako ga dosegnuti i održati u turbulentnim vremenima.
Seminar je namenjen prvenstveno liderima prodajnih timova, vlasnicima biznisa, direktorima razvoja to jest svima kojima je prodaja osnovni posao ili cilj. Zamišljen je kao priča o problemima iskusnih prodavaca koji su prodajne tehnike i veštine odavno savladali a ne kao trening prodajnih tehnika i veština. Kroz program seminara bavićemo se isključivo razumevanjem procesa i ambijenta prodaje – faktorima koji skriveno, nejasno ili neobjašnjivo utiču na prodaju i koje često ne možemo blagovremeno da uočimo, razumemo i procesuiramo.
Da bi se obezbedili uslovi za iskrene i otvorene priče program seminara se neće snimati niti naknadno emitovati, pa je prisustvo uživo jedini način da čujete sjajne analize, savete i iskrene priče o kontekstu prodaje.
Prijavite se već sada na ovom linku za ovaj jedinstveni samit znanja i iskustva o rešavanju univerzalnih problema koje generalno prodavcima kvare miran san.