Kompanija Adidas donela je odluku da povuče reklamnu kampanju na kojoj je sarađivala sa modelom Belom Hadid, nakon kritika upućenih iz Izraela.

Nemačka kompanija za proizvodnju sportske opreme pokrenula je kampanju promocije retro modela obuće koji je prvi put predstavljen neposredno pred Olimpijske igre 1972. godine, kada je grupa palestinskih ekstremista upala u selo i usmrtila 11 izraelskih sportista i jednog nemačkog policajca.

Kako je poznata manekenka jednim delom poreklom iz Palestine, i kako je poslednjih meseci glasno branila njihovu poziciju u aktuelnom bliskoistočnom ratu, promocija patika iz vremena tragičnog događaja u Mihenu 1972. godine je, prema primedbama iz Izraela, neprimerena i uvredljiva.

„Pogodite ko je lice njihove kampanje? Bella Hadid, polupalestinska manekenka koja ima istoriju širenja antisemitizma i pozivanja na nasilje protiv Izraelaca i Jevreja“, napisano je na zvaničnom Iks nalogu Izraela.

U izjavi dostavljenoj francuskoj novinskoj agenciji AFP, kompanija je saopštila da će odmah promeniti reklamnu kampanju.

„Svesni smo da su uspostavljene veze sa tragičnim istorijskim događajima, iako su oni potpuno nenamerni, i izvinjavamo se ako smo nekoga uznemirili i uvredili“, saopštili su iz Adidasa.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.