Brendovi korejske kozmetike vrhunskog kvaliteta K-Beauty predstavljeni su u petak, 20. decembra, u dm drogeriji u Ušće Shopping Centru. Ovaj jedinstveni događaj, kako po svom sadržaju, tako po bajkovitoj postavci, nosi slogan High Tech, High Care sa ciljem da ukaže na spoj tehnologije i tradicionalne nege korejskih žena.
Brojni posetioci tako su imali priliku da testiraju stanje kože uz pomoć Skin care analizatora, bliže se upoznaju sa čuvenim koracima korejske „beauty“ rutine, ali i da se uvere u kvalitet brendova u okviru K-Beauty linije koji se mogu naći u svim dm drogerijama u zemlji.
Prezentovanju proizvoda za negu i lepotu koji nam stižu iz Koreje, svetskog lidera na polju kozmetike, prisustvovali su i zvaničnici ambasade Republike Koreje, predstavnici kompanije dm drogerie markt i Korejske agencije za promociju trgovine i investicija KOTRA.
Direktor Korejske agencije za promociju trgovine i investicija KOTRA Sung Gi Li rekao je da mu je zadovoljstvo što se brendovi K-Beauty asortimana nalaze u okviru dm-a, najvećeg drogerijskog lanca u Evropi i što su kupci u Srbiji prepoznali jedinstvenost ovih proizvoda.
„Korejci kažu: Kako se brinete o svojoj koži pre tridesete godine određuje stanje vaše kože posle tridesete godine. K-Beauty talas koji je prisutan u metropolama kao što su Pariz i London, a uspešno širi i Srbijom iz godine u godinu.“, dodao je Li i poželeo svim gostima da ostanu večno mladi uz korejsku kozmetiku.
„Kao kompanija koja je posvećena stalnim inovacijama, dm je prepoznao specifičnost i kvalitet asortimana K-Beauty sa željom da tradiciju i visoki kvalitet korejske nege prenese i našim kupcima. Izuzetno nam je zadovoljstvo da se na policama dm drogerija nalaze brendovi pod kapom K-Beauty linije, kao što su It’s skin, Pilling Bean, Ariul, Purederm i MBeauty maske, a koje ćete imati priliku da testirate već danas.“, izjavio je Predrag Petrović, član upravnog odbora kompanije dm drogerie markt Srbija i Severna Makedonija.
Koreja je postala lider u osmišljavanju i proizvodnji proizvoda koji svojim inovativnim formulacijama i sastavom zadovoljavaju različite potrebe kupaca u Srbiji. Ovi jedinstveni proizvodi koji odgovaraju svim tipovima kože imaju blagotvoran uticaj i omogućavaju hidrataciju i elastičnost kože, ublažavanje bora i time pružaju kompletnu negu lica. Jedna od specifičnosti nege u Koreji je u i posebnim unapred definisanim koracima koji su put do adekvatne brige o koži. Ima ih deset i svaki ima za cilj da koži pruži neophodni sjaj i zaštitu, a na kupcima je da odluče koji od koraka će primenjivati u svojoj „beauty“ rutini.
Tokom promocije K-Beauty linije, svi zainteresovani kupci su imali priliku da se upoznaju sa tradicijom nege žena iz Koreje, kao i da testiraju kožu i na taj način saznaju koji od proizvoda im najviše odgovara. Priliku da urade testiranje kože uz pomoć skin care analizatora imaće i svi posetioci dm drogerije u Ušće Shopping Centru tokom predstojećeg vikenda, i to u subotu, 21. decembra, u periodu od 16 do 20 sati, kao i u nedelju, 22. decembra, od 12 do 16 časova. Takođe, do 31. decembra kupce u svim dm drogerijama u zemlji čekaju popusti do 30 odsto na sve K-Beauty proizvode za negu lica.