Mnogi smatraju da nema božićnih praznika bez tipičnih ružnih božićnih džempera, ali oni su, prema mišljenju stručnjaka za zaštitu okoline, istovremeno primer one ružne, štetne strane mode.

Malo više od trećine božićnih džempera njihovi vlasnici obuku samo jednom, pokazalo je istraživanje britanske organizacije za zaštitu okoline „Hubbub“.

Uprkos tome, svaki treći kupac mlađi od 35 godina svake godine kupi novi džemper s božićnim motivom, prenosi N1.

„Hubbub“ kaže da to rezultuje velikom količinom nepotrebnog plastičnog otpada, s obzirom na to da je oko 95 posto tih odevnih predmeta izrađeno u potpunosti ili delimično od plastičnih materijala.

Udruženje poziva obožavatelje džempera s božićnim motivima da ih ponovno obuku, zamene s nekim članom porodice, doniraju ili kupe „novi“ u prodavnici polovne odeće.

„Kreirajte jedinstven izgled odevanjem prošlogodišnjeg ružnog džempera“, savetuje dobrotvorna organizacija. „Dodavanjem nekog novog ukrasa, možete izmeniti njegov izgled i nositi ga i tokom idućih praznika“, dodaju.

Da bi neodlučnima olakšao odluku, „Hubbub“ je kreirao internet stranicu sa idejama o tome na koji način napraviti božićni džemper, a preporučuje i potragu za polovnim božićnim džemperima na internet platformama.

U svetu se svake godine održavaju i takmičenja za izbor najružnijeg božićnog džempera.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.