Braća Lijam i Noel Galager izgleda da su stavili po strani svoje razmirice kako bi krenuli na turneju po Velikoj Britaniji i Irskoj, koja bi mogla biti jedna od najunosnijih ikada.

Uprkos tome što su oba brata Galager, od njihovog razlaza 2009. godine, uspostavila uspešne solo karijere ništa što su uradili nije ni blizu onome što može doneti njihovo ponovno ujedinjene na turneji, prenosi N1.

Univerzitet Birmingem Siti procenjuje da bi najavljeni nastupi, kojih je 14, mogli doneti 400 miliona funti od prodaje karata i drugih dodataka, a Liam i Noel bi mogli da zarade po 50 miliona funti.

Dr Met Grajms, direktor kursa muzičkog biznisa na ovom Univerzitetu, rekao je da bi braća mogla da udvostruče svoju neto vrednost za nekoliko nedelja.

„Razmišljaju i o odlasku u Evropu, tako da mogu da zarade još više“, rekao je on.

Iako cene karata još nisu objavljene uoči njihovog puštanja u prodaju ovog petka, verovatno će biti desetostruko veće u odnosu na 1995. godinu, kada su karte koštale 14 funti na njihovoj turneji po Velikoj Britaniji.

Uprkos razlazu pre 15 godina, Oasis kao entitet nikada nije nestao. Privatni životi braće Galager su ih zadržali u tabloidnoj štampi, dok su jubilarna izdanja obezbedila da njihova muzika nastavi da ima drugi život na striming servisima.

Dokumentarni film Supersonik iz 2016. ponovo je pobudio interesovanje i među grupom starijih fanova koji su svedočili originalnoj eri Oasisa i među mlađom publikom.

Ekonomski novinar Eamon Forde kaže da je Oasis zauzeo jedinstveno mesto u britanskoj kulturi.

„Oni su uvek bili prisutni u kulturi. Skoro da ih možete uporediti sa Abom ili Bitlsima, uvek se nešto dešava da podseti i privuče nove slušaoce“, kaže Forde.

„Oni nikada nisu unovčili tu nostalgiju u ovoj meri. Verovatno će zaraditi više novca od ovih svirki nego tokom čitavih 90-ih“, dodao je on.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.