Sekretarijat za javni prevoz najavio je da će biti nastavljena kontrola rada klima uređaja u autobusima, posedovanja displej-table sa brojem i nazivom linije, kao i higijene vozila, dodavši da su tokom jula i avgusta kontrolisana 954 vozila i utvrđeno 270 nepravilnosti.
Kako je preneo Beoinfo, tokom jula kontrolisano je 712 vozila, utvrđeno 210 nepravilnosti, a ugovorna kazna bila je u ukupnom iznosu od 4,2 miliona dinara.
Od 1. do 11. avgusta kontrolisana su 242 vozila, utvrđeno je 60 nepravilnosti, a kazna je 1,2 miliona.
Tokom proteklog vikenda kontrolisano je 71 vozilo i naplaćena ugovorna kazna od 500.000 dinara.
Gradski sekretar za javni prevoz Jovica Vasiljević rekao je da se od prevoznika traži da preuzmu svoj deo odgovornosti prema bezbednosti i zdravlju Beograđana, kao i da ovih dana ispune najosnovnije obaveze iz ugovora da gradom – da su im vozila tehnički ispravna, da su rashlađena i čista.
„Podrazumeva se da vozila treba da stižu po redu vožnje, kako putnici ne bi bili dodatno izloženi suncu, posebno ako znamo da nemaju sva stajališta nadstrešnice i da ne postoji svugde prirodni hlad gde bi građani mogli da se sklone dok čekaju svoj prevoz“, ukazao je Vasiljević.
On je rekao da će kontrole trajati do kraja avgusta, a po potrebi će se nastaviti i u septembru ako to budu zahtevali nepovoljni vremenski uslovi.
Vasiljević je najavio da će danas u kontrolu rada klima-uređaja u autobusima biti uključeno i pet patrola Komunalne milicije.
Stevan
Da li je normalno kontrolistati nesto što se podrazumeva, nešto što je neophodno potrebno? Kontrlišu se stavke o kojima se u normalnom društvu ne polemiše, one se podrazumevaju. Zašto kontrolisati red vožnje? Zato što je prevoznik verovatno baraba koja hoće da uštedi gde god može kako bi više zaradio. Zašto kontrolisati klima uredjaje? Opet zato što barabe hoće da uštede zarad vece zarade. Zašto stajališta nisu pokrivena, zato što su barabe uradile delimičan posao i opet uštinule deo zarad vece zarade. I nije to samo slučaj kada je prevoz u pitanju, barabe ukidaju gde god mogu i koliko mogu i na žalost toga je bilo, ima ga sada, a biće ga dokle god budemo ovako prokleti.
Станко
И пиред контроле и казни, како наводите, стање није ништа боље, поготово у аутобусима ГСП-а. А што се тиче реда вожње то је писебна прича на линији 52-ке. Возачи га не поштују па се деси да се чека и до 20-25 мин.и то у шпицу, ујутру када људи иду на посао. Жао ми је што сам избрисао слику са поч. станице на Видиковцу где стоје три аутобуса а путници чекају 20 мин да се неки од возача смилује да крене. А разговор моб.телефоном је посебна прича иако постоје камере.
Nata
Prekontrolišite liniju 50. Čeka se po 30 minuta. Voze kako i kad hoće. Dođite na okretnicu Ustaničke da vidite raspad sistema u kućici sa vozačima
Mica opajdara
Te kontrole su samo da nam se zamažu oči.i dalje ista priča.kada udjes u autobus kao da si ušao u rernu,temperatura preko 50 stepeni,i jedva čekaš da izađeš jer je napolju hladnije 38 stepena
Marjanović Dubravka
Uglavnom koristim prevoz od terazija do Crvenog krsta i obratno, i ni jednom nisam još ušla u klimatizovano vozilo, čak ne moze ni da se sedi jer su drvena sedišta prevruća, šipke takodje, pravo umeće izdržati par stanica, ali kontrola karata skoro obavezna. Mogli bi i kontrolori za klimu takodje da se malo provozaju u podne, i onda daju izjave na TV-u i za novine!!