Živimo u vremenu u kom potrošači žele da se zabavljaju – bilo kada i bilo gde. Instant sadržaji i kraće, konciznije video forme preuzimaju primat. U prilog tome govore i rezultati istraživanja medijskih potreba gledalaca i digitalnih trendova, po kojima je globalno tržište kratkih video snimaka, u periodu od 2017. do danas, zabeležilo neverovatan rast, a predviđa se da će do 2028. godine dostići vrednost od 2,3 milijarde američkih dolara.
Meteorski uspon digitalnih medijskih igrača, kao što su Netflix, Amazon, Apple TV i Google Play, takođe pokazuje da potrošači žude za kratkim sadržajima kojima mogu lako da pristupe u svojim tesnim rasporedima tokom čitavog dana, u različitim situacijama. Biranje kratkih sadržaja, koji se gledaju sa više ponavljanja, tokom dužeg vremenskog perioda, uslovilo je značajnu i duboku transformaciju industrije zabave. O ovoj i mnogim drugim aktuelnim temama u domenu zabavne industrije i digitalnih trendova će na Adria Summit-u, koji će od 5. do 8. maja u Istri okupiti predstavnike kompanija i stručnjake iz oblasti e-biznisa, pričati i Andrea Jervolino, holivudski producent, suvlasnik međunarodne produkcijske kompanije Iervolino & Lady Bacardi Entertainment S.p.A i Iervolino Studios u Srbiji, te vlasnik prve socijalne platforme TATATU, za plasman proizvoda koja je zasnovana na nagrađivanju svojih korisnika i gledalaca prikupljanjem bodova i Space11 Corp, inovativne kompanije za emitovanje zabavnih video sadržaja iz svemira.
Pokretanjem pomenutih kompanija, Andrea Jervolino je postao vodeći producent kratkog sadržaja u svetu, a tokom svog uvodnog obraćanja na samitu, objasniće kako su se produkcija, distribucija i pristup zabavnom sadržaju transformisali i na koji način progresivno prelazimo na kratke digitalne sadržaje proizvedene za globalno prikazivanje. Kako je isticao više puta, njegovo uverenje, potkrepljeno mnogobrojnim istraživanjima i analizama tržišta, jeste da će kratki sadržaji postati broj jedan proizvod u zabavnoj industriji, jer ponašanje korisnika, posebno na društvenim mrežama, potvrđuje da je ljudima danas najlakše da se posvete petominutnom formatu. Međutim, ukoliko im se sadržaj dopadne, nastaviće da gledaju i ostaće angažovani na određenoj platformi i do tri sata.
Takođe, tokom panela ,,The Future of Entertainment”, Andrea Jervolino će zajedno sa Piterom Nalijem, direktorom animacije i VFX u ILBE-u, prisutnima približiti i proces kreiranja visoko kvalitetnih kratkih animiranih sadržaja po uzoru na velike svetske studije, sa fokusom na proces prilagođen potrebama publike svetskih striming platformi, kao i potrebama i zahtevima drugih korisnika.
Imajući sve navedeno u vidu, budućnost industrije zabave je jasna – instant sadržaji i kratke, konciznije teme, dostupne ovde i sada. A kada se tome pridoda činjenica da se očekuje da će globalno tržište animacije do 2030. godine dostići vrednost od čak 640 milijardi američkih dolara, jasno je zašto se srpski kreativni studio Iervolino Studios (IES) opredelio za kreiranje visokokvalitetnog kratkog animiranog sadržaja za globalne striming platforme.
Iervolino Studios je za samo godinu dana uspeo da zaposli više od stotinu umetnika i kreativaca, otvori dva unikatna studija u Srbiji, dizajnirana po meri, i opremljena najsavremenijom tehnologijom.U ovom studiju su kreirane 54 epizode animiranog serijala Puffins Impossible, sa Džonijem Depom u glavnoj ulozi, koji je sada dostupan širom sveta na najvećim striming platformama kao što su Apple TV, Amazon Prime i Google Play. U susret drugom rođendanu, Iervolino Studios je pokrenuo Interni trening centar, program za usavršavanje u oblasti animacije filma i VFX za sve zainteresovane profesionalce i one koji to žele da postanu. Takođe, ekspertizu, kreativnost i iskustvo na polju kreiranja kratkih animiranih formi, Iervolino Studios usmerio je i u pravcu razvoja IP-a, 2D i 3D animacije, vizuelnih efekata, CGI animacije za potrebe korisnika i klijenata.
Sa planom da udvostruči broj zaposlenih do 2023. godine, Iervolino Studios na najbolji način koristi talenat, strast i maštu u cilju kreiranja kvalitetnog sadržaja, uz kontinuirano ulaganje u obrazovanje i profesionalni razvoj svojih timova.