Nije lako iz godine u godinu beležiti rast u poslovanju ni kada je sve kako treba, a pogotovo kada je godina na izmaku bila ovoliko izazovna, nepredvidiva, puna nepoznanica, kada nas je pandemija koronavirusa naterala da potpuno promenimo prioritete i u poslovnom i u privatnom životu i naučimo i prilagodimo se potpuno novim modelima. Ipak, postoje kompanije kao što je Beko Balkans koje od početka poslovanja na srpskom tržištu iz godine u godinu beleže rast, pa tako i ove, i evo šta o tome kaže Burak Kiroglu, generalni direktor kompanije Beko Balkans.
„Kompanija Beko je internacionalni brend kućnih aparata koji posluje u okviru ’Arcelik’ grupe i postoji više od 60 godina, a vodeći je evropski brend u domenu bele tehnike. U Srbiji se nalazi sedište kompanije za Balkan od 2015. godine, a do danas je, zahvaljujući prvenstveno svojoj inovativnoj tehnologiji i osluškivanju potreba tržišta, udeo na srpskom tržištu kompanija povećala sa inicijalnih 8% na 20% u 2020. godini. Ovaj rast govori i u prilog tome da je Beko najbrže rastući brend bele tehnike u Srbiji, ali i u čitavoj Evropi, a svoju lidersku poziciju svakodnevno opravdava globalnim inicijativama i uključivanjem u lokalno relevantne kampanje posvećene očuvanju zdravlja i pospešivanju zdravih životnih navika, kao i relevantnim istraživanjima koje sprovodi u cilju što boljeg razumevanja potreba potrošača i kreiranja inovativnih rešenja u domenu bele tehnike.“
Opsežna studija koju je za kompaniju Beko sprovela marketinška agencija Gfk širom 31 tržišta ove godine pokazala je koliki je uticaj pandemija ostavila na svakodnevni život ljudi – čak 70% ispitanika prestalo je da odlazi u kancelariju, a svoje radno mesto, uključujući sve propratne aktivnosti, organizovali su u okvirima svog doma, dok je 83% njih promenilo svoje navike u kupovini. Svetski trendovi koji pokazuju da su se ljudi nakon inicijalne zatečenosti okrenuli uređenju svog životnog prostora i podizanju nivoa higijene, nije zaobišla ni Srbiju, te je ista tendencija primetna i među srpskim potrošačima. Ljudi žele da kuvaju, čiste i vežbaju kod kuće, i uopšteno žive zdravije, a da u te svrhe koriste profesionalne uređaje koji će postići najbolje efekte.
„I ove godine, izazovne po mnogo čemu, uspeli smo da opravdamo poverenje svojih potrošača i održimo rast od preko 10%. Uz to smo sproveli i niz studija i na osnovu tih uvida razvili tehnologiju koja je postala prva svoje vrste na tržištu i svojim korisnicima obezbedila higijensku zaštitu koja je u vremenima pandemije postala imperativ. Ljudi su se okrenuli svojim domovima i u njima praktikuju aktivnosti koje su nekada bile isključivo u vezi sa spoljnim svetom. Zato je kompanija Beko inspiraciju potražila u prirodi i njena rešenja primenila na svojim proizvodima, kako bi svakodnevne aktivnosti potrošača odisale bezbednošću, a vrhunski kvalitet ostao nepromenjen“, izjavio je Burak Kiroglu, generalni direktor kompanije Beko Balkans.
Prepoznajući potrebe svojih korisnika, a koristeći inovativnu tehnologiju proverenog kvaliteta, kompanije Beko je razvila HygieneShield, prvu liniju proizvoda koja u sebi sadrži programe dezinfekcije, a koji rade na principu toplote, toplotne pare i UV zraka. Inspirisani zaceljujućim svojstvima iz prirode, uređaji suzbijaju više od 99% bakterija i virusa, uključujući i koronu, čime korisnici postižu efekte profesionalnog održavanja higijene kod kuće, a ujedno koriste aparate najmodernijeg dizajna i funkcionalnosti. Ova serija sadrži sedam linija uređaja bele tehnike, a uključuje i frižidere, rerne, mašine za pranje i sušenje veša.
Kompanija Beko nastavlja da postavlja trendove u domenu tehnologije za belu tehniku i u skladu sa potrebama svojih korisnika, pruža rešenja koja će svakodnevno životno okruženje u novoj normalnosti, ali i periodu nakon nje, činiti prijatnim, ugodnim i zdravim.