Svetski poznati barmen Davide Fornasijero održao masterclass našim barmenima u okviru Campari Unlock the Unexpected žurke
Beograd je ugostio svetski poznatog barmena Davidea Fornasijera, ambasadora brenda Campari, koji je održao masterclass najboljim domaćim barmenima. Masterclass i žurka pod nazivom Unlock the Unexpected! pomerila je granice poznatog i očekivanog budući da su posetioci imali priliku da im jedan od najpoznatijih barmena prenese svoje znanje i iskustvo i zabavi ih na neobičan način. Kako i naziv sugeriše žurka je bila propraćena neobičnim vizuelnim i čulnim doživljajima.
,,Kada smo se pre dve godine upustili u strateško partnerstvo sa Campari Group-om bili smo sasvim sigurni da smo dobili partnera koji će se uklopiti u naš inovativni pogled na svet. Jedan od najpoznatijih aperitiva na planeti, simbol i ikona italijanskog lifestyle-a otkrio nam je svet izvan poznatih granica i drago nam je da smo večeras uz jednog od najpoznatijih barmena na svetu, Davidea Fornasijera, uspeli da prenesemo taj jedinstveni intrigantni i avangardni duh.“ izjavio je Dragan Lupšić, direktor prodaje za alkoholni asortiman kompanije Coca-Cola HBC Srbija.
Naša prestonica je još jednom potvrdila da je u centru svetskih dešavanja. Veliki broj posetilaca i medija imao je priliku da se druži sa vrhunskim barmenima koji su im na neobičan način približili crveni svet Camparija. „Unlock the Unexpected“ koncept bio je upotpunjen i neobičnim vizulenim i čulnim iskustvom: instalacijom ogledala koja su reflektovala Campari boce, a posetioci su bili i deo intrigantne Campari promocije tokom koje su testirali koktele sa povezom preko očiju. Prema komentarima, prisutnima se sinoć najviše dopao jedinstven Campari Tonic.
Coca-Cola HBC Srbija započela je 2017. godine distribuciju brendova Campari Group, šestog najvećeg proizvođača alkoholnih pića u svetu u čijem portfoliju su mnoga popularna pića, od kojih je Campari među najpoznatijima. Campari Group osnovan je 1860. godine i spada u red vodećih proizvođača u globalnoj industriji brendiranih pića sa portfolijom od preko 50 premium i super brendova podeljenih u tri glavna segmenta: alkoholna pića, vina i sokovi. Njihovi proizvodi se nalaze i distribuiraju u više od 190 zemalja na svetu.