Coca-Cola HBC Srbija je organizovala drugi po redu Coke Academy za svoje partnere, ovoga puta za HoReCa zajednicu. Koja je bila tema?
Tema druge Coke Academy bila je kako da se HoReCa industrija suoči sa izazovima koje donosi nestabilno ekonomsko okruženje i na koji način dobavljači mogu biti podrška. Okupili smo četrdesetak vlasnika i menadžera HoReCa objekata, koji su na dvodnevnoj edukaciji dobili značajne savete i konkretne odgovore na brojna pitanja. Bavili smo se važnim temama: kako zadržati zaposlene i privući kvalitetan kadar, kako bi trebalo da izgleda finansijska struktura objekata, koji su to trendovi u ugostiteljstvu i kakva je budućnost pred ovim sektorom.
Pored ohrabrivanja, edukacije i deljenja ekspertize, organizovali smo i panel-diskusiju pod nazivom „Šta HoReCa sektor može da očekuje od dobavljača u trenucima krize“. Mi smo konstantno u potrazi za novim znanjima i ovakvi događaji nam pružaju priliku da čujemo nove ideje koje nam pomažu da bude još bolji.
Šta stoji iza ideje pokretanja projekta Coke Academy?
Jedna od najvećih snaga kompanije Coca-Cola HBC je velika mreža snažnih partnerstava. U izazovnim vremenima, kontinuirano jačamo i podržavamo biznise sa kojim sarađujemo. Sa tom idejom je nastao i Coke Academy. Naša želja je da osnažimo naše partnere iz različitih sektora, da sa njima podelimo znanja i iskustva koja mi kao veliki sistem imamo. Prvi Coke Academy smo organizovali za predstavnike malih trgovinskih radnji, dok smo ovo izdanje posvetili HoReCa sektoru.
Nastavljamo sa ovom inicijativom i u narednoj godini, jer verujemo da je znanje ključno za održiv i uspešan biznis.
Na koje još načine Coca-Cola HBC Srbija pruža podršku HoReCa zajednici?
Pored Coke Academy koji smo pokrenuli ove godine, tokom pandemije koronavirusa smo lansirali platformu HoReCa zajednica, koja je omogućila umrežavanje i povezivanje svih zaposlenih u ugostiteljskom sektoru. Korisnici su mogli da kreiraju svoje profile, prate dešavanja i trendove u svetu ugostiteljstva, postave oglas za posao, ili nominuju temu za diskusiju.
Coca-Cola HBC Srbija nastavlja dobru praksu pomoći privredi u teškim vremenima, a naša vrata ostaće otvorena za dalju razmenu iskustva i znanja.