Kompanija Tetra Pak, kao jedan od lidera u proizvodnji rešenja za preradu i pakovanje prehrambenih proizvoda neprekidno radi na inovativnim rešenja koja mogu pomoći kompanijama u industrijama hrane i pića da dopru do većeg broja potrošača i unaprede svoju tržišnu poziciju. Osluškujući potrebe prehrambene industrije s posebnim naglaskom na održivost, jedan od glavnih ciljeva kompanije Tetra Pak jeste povećanje održivosti ambalaže, kroz povećavanje udela obnovljivih materijala od kojih je izrađena, kao i unapređenje mogućnosti reciklaže nakon upotrebe. Istovremeno, kompanija prepoznaje i potrebu prehrambenih kompanija da dodatno privuku pažnju potrošača i istaknu se na policama marketa, a uzimajući u obzir i da sve veći deo komunikacija danas prelazi u digitalni svet, Tetra Pak sada svojim partnerima nudi i rešenje koje im omogućava da uz pomoć digitalnih alata  budu u direktnoj interakciji sa potrošačima, povećaju njihovu lojalnost i saznaju više o njihovim navikama. To inovativno rešenje  je platforma Connected Package, pomoću koje kompanije u industrijama hrane i pića imaju mogućnost da svoje proizvode pretvore u vredne nosioce podataka i daju im digitalni identitet putem odštampanih QR kodova za različita pakovanja ili liniju proizvoda.

Tetra Pak® Connected Package predstavlja integralnu kombinaciju softverskih i hardverskih rešenja namenjenih kompanijama u prehrambenoj industriji za generisanje i štampanje QR kodova na ambalaži i praćenje i upravljanje kampanjom u realnom vremenu. Digitalna rešenja za štampu na ambalaži kompanije Tetra Pak takođe omogućavaju štampu najraznovrsnijih vizualnih rešenja na celoj površini pakovanja, po potrebi u manjim serijama, što sve omogućava dodatno isticanje u odnosu na konkurenciju. Upravo na bazi ovih rešenja, u Srbiji je nedavno pokrenut pilot projekat Eko Izazov, u okviru kog potrošači mogu skenirati QR kodove na Imlek Moja kravica i Balans+  jogurtima u pakovanjima od 1kg i  0,5kg i Nectar Family sokovima u pakovanjima od 1,5l, imajući priliku tako da, kroz zabavnu igricu, osvoje vredne nagrade, ali i nauče više o održivosti, temi koja je za kompaniju Tetra Pak kontinuirano u fokusu.

Rast prodaje i povezanost sa potrošačima

Rezultati drugih, sličnih kampanja koje su bazirane upravo na Connected Package platformi, pokazuju da ovo rešenje omogućava da se u kratkom roku postignu značajni rezultati u pogledu povećanja prodaje i osvajanja tržišnog udela. Neki od primera uključuju rast prodaje od 18% za kompaniju, proizvođača voćnih nektara i sokova iz Perua koja je pokrenula program lojalnosti za potrošače, rast prodaje od 12% kompanije koja se bavi prodajom evropskih jogurta u Kini uz pomoć scan&win kampanje, kao i rast prodaje od čak 40% meksičke kompanije koja se bavi proizvodnjom sokova i koja je takođe pokrenula scan&win kampanju u okviru koje su potrošači imali priliku da učestvuju u izvlačenju vrednih nagrada ukoliko tačno odgovore na pitanja o kompaniji.

„Atraktivnim dizajnerskim rešenjima i kreiranjem interaktivnih i zabavnih projekata putem web aplikacije kompanije u prehrambenoj industriji sada imaju priliku da se dodatno približe potrošačima i povećaju njihovu lojalnost“, navodi Sonja Šljivić, marketing menadžerka u kompaniji Tetra Pak Srbija. „Međutim, Connected Package platforma nudi i mnogo više – mogućnost da se, sa jedne strane, potrošačima pruže detaljnije informacije o proizvodima, a, sa druge, sakupe vredne informacije ponašanju potrošača, na bazi kojih se mogu donositi buduće informisane odluke“, zaključuje Šljivić.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.