U sredu, 9. septembra 2020. godine, Beogradski sajam je izveo celonoćni simbolični performans pod nazivom „Crveni alarm za sajamsku industriju“. Akcija je organizovana kao deo svetske kampanje #RedAlertRestart, pokrenute sa namerom da se na globalnom planu javnosti ukaže na problem nemogućnosti rada industrije događaja, a u konkretnom slučaju srpske sajamske industrije.

Performans je izveden tako što je najveća i svetski poznata Hala 1 Beogradskog sajma i spolja i iznutra reflektorima bila obojena u crveno. Prema zamisli autora performansa, efekat ovog poduhvata bio je najočigledniji i najupečatljiviji iz perspektive veoma prometnog Bulevara vojvode Mišića, odakle je sve vreme stizala zvučna podrška u ime solidarnosti i razumevanja za situaciju u kojoj se Beogradski sajam trenutno nalazi.

Foto: arhiva Beogradskog sajma

Akcija Beogradskog sajma realizovana je sa ciljem da ukaže na činjenicu da pravila koja trenutno, u aktuelnoj epidemiološkoj situaciji, važe za utakmice, koncerte i ostale masovne događaje nije primenjiva za sajmove i izložbe. Beogradski sajam predlaže da se za sajamske događaje i manifestacije primene pravila koja važe za komercijalne i trgovačke delatnosti. Tako bi se, u kontrolisanim uslovima uz primenu propisanih mera i preporuka u vezi sa problemom koronavirusa, omogućio start sajamske industrije, a posledično i čitavog niza promotivno-privrednih delatnosti koje su u direktnoj ili indirektnoj vezi sa sajamskom.

Na Beogradskm sajmu očekuju da će ovakva simbolična vizuelna poruka od strane nadležnih biti dočekana i shvaćena pozitivno i da će ova ugledna kompanija u najskorijoj budućnosti dobiti odobrenje da na opštu korist nastavi s radom.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.