Kako je koronavirus zatekao Supernovu i koliko su poslovni planovi morali da se prilagođavaju novim uslovima života?

Kao i većina kablovskih operatora morali smo da reagujemo brzo i primenimo instant rešenja bez prava na grešku. Naš prioritet je da svi korisnici u svakom trenutku računaju na pouzdanost naše mreže – stabilnu internet konekciju, dostupnost informacija kroz televizijski sadržaj i neometanu komunikaciju putem telefonije. To je podrazumevalo momentalno angažovanje na svim nivoima unutar kompanije počev od radnika na terenu pa sve do strateških mislilaca koji su donosili odluke za funkcionisanje u ovakvim okolnostima. Veliki poduhvati su načinjeni za rekordno vreme, a rezultati govore da smo se uprkos brojnim iskušenjima pokazali kao zrela kompanija iako smo relativno novi na tržištu. Supernova je mlad brend koji je počeo sa radom pre nepune dve godine, a odgovornim pristupom učvrstili smo poziciju i opravdali poverenje korisnika.

Kompletan društveni kontekst se promenio, ljudi su mnogo više pred televizorima, kako se strategija u tim situacijama menja? Mogu li postojeći tehnološki kapaciteti da isprate nove zahteve?

Telekomunikacije su oblast koja je u novonastaloj situaciji preuzela odgovornu ulogu u društvu – da svim ostalim privrednim subjektima omogući neometan rad u vanrednim okolnostima. Već decenijama unazad se sprovodi strategija brzog delovanja, a paralelno sa tim se razmišlja unapred, kako da se strateškim planiranjem ispune sve kompleksniji tržišni zahtevi. Ono što je danas aktuelno, već za par meseci može da bude zastarelo i nekonkurentno. Shodno tome, nove okolnosti dovele su do toga da nastavimo sa ubrzanim razvojem servisa i istovremeno omogućimo stabilnu uslugu. Uprkos svim ograničenjima, mogu da kažem da smo na ovaj zadatak odgovorili sa najvišom ocenom, a to je rezultat posvećenosti svih zaposlenih, kao i ulaganja u infrastrukturu koja je uspela da isprati pojačano korišćenje u proteklom periodu.

Kablovski operatori se trude da na tržištu ostanu konkurentni. Kakvi su vaši planovi u tom pogledu?

Briga o korisniku jeste i nastaviće da bude tačka diferencijacije na tržištu. Zato je naša strategija usmerena ka tome da se pored usluge najvišeg kvaliteta korisniku omogući pravovremena informacija kao i direktna podrška prilikom odgovora na pitanja, nedoumice ili rešavanja eventualnih problema. Tržišna konkurentost ostaje konstanta kojom ćemo se rukovoditi jer verujemo da se jedino tako možemo izdvojiti i korisniku obezbediti kvalitetnu uslugu. Uvek polazimo od nas samih jer smo u svakodnevnom radu svesni značaja stabilnih servisa i zato želimo da svaki naš korisnik bude zadovoljan uslugom koju je odabrao. Formula za uspeh je jednostavna: biti uvek dostupan uz brzu reakciju i efikasno rešavanje.

Šta sve podrazumeva novi uređaj „MOVE – TV po TVOM“ koji nam Supernova donosi?

Lansirali smo pametni uređaj koji će svakom korisniku omogućiti unapređeno iskustvo gledanja televizije – vraćanje programa na početak, premotavanje programa do sedam dana unazad kao i pristup serijskom i filmskom sadržaju u okviru Video kluba. Istraživanja su pokazala da se televizija u realnom vremenu gleda svega 30 posto – uživo se gledaju utakmice, politički izbori, važne vesti i obraćanja. Naš odgovor na takav trend je upravo uređaj „MOVE – TV po TVOM“. Naziv „MOVE“ asocira na pokret i iskorak, dok prateći slogan „TV po TVOM“ ukazuje da će svako moći da kreira sadržaj prema afinitetima. Naši korisnici time postaju „gospodari“ svog vremena što im omogućava da planiraju vreme prema prioritetima, a da imaju osećaj da ništa ne propuštaju. Koliko puta nam se svima desilo da ne stignemo na početak utakmice zbog sastanka koji se odužio ili zaboravimo da odgledamo omiljenu seriju jer baš tog dana nam je nešto iskrslo. Televizijski servis koji nudimo ide u korak sa savremenim stilom života jer gledanje televizije više ne podrazumeva samo kućni ambijent, već mobilnost koju nam novi uređaj i nudi – omiljeni TV program sada je dostupan i na mobilnim uređajima koji su nam uvek pri ruci.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.