Deseta po redu, najznačajnija digitalna konferencija u regionu – Digital Day, ovog puta u Lite verziji, biće realizovana 3. juna 2021. u hibridnom formatu, a baviće se svim promenama koje su se u prethodnoj deceniji desile pod sloganom „10 godina kidamo digital“. Jednodnevni konferencijski program doneće odgovore na pitanja kako je digital napredovao, kakve je promene doneo i koliko je uticao na promenu poslovne klime u zemlji i regionu.
Glavne teme keynote predavanja i panela biće rekapitulacija krucijalnih dešavanja u digitalnoj industriji i digitalnoj zajednici od njenog postanka. Svetski stručnjaci iz vodećih multinacionalnih kompanija kao što su TikTok i Burger King preneće svoja iskustva i ocene.
Ivan Radojičić iz društvene platforme TikTok govoriće o tome kako je ova platforma kreirana za zabavu i razonodu, sa misijom da inspiriše kreativnost i donosi pozitivno raspoloženje kod svojih korisnika. TikTok je izrastao na temeljima učinkovitog algoritma veštačke inteligencije i živopisne zajednice TikTok „kreatora“, a postao neiscrpan izvor viralnih trendova, koji ne samo da su danas deo popularne kulture već svakodnevno pružaju značajne poslovne efekte brendovima, agencijama i kreatorima širom sveta. Gledaoci će saznati šta TikTok čini jedinstvenim i kako brendovi mogu da se aktiviraju na ovoj platformi.
Soco Nunez de Cela iz kompanije Burger King će predstaviti kako su se razvijale oglašivačke kampanje na digitalnim kanalima i kako je komunikacija sa potrošačima na društvenim mrežama i portalima imala efekte u daljoj izgradnji jednog globalnog brenda čije su kampanje prepoznate od digitalne zajednice kao inspiracija za adekvatno obraćanje ciljnim grupama.
Dodela IAB MIXX Awards biće održana nakon konferencijskog programa, 3. juna, kada će najboljim digitalnim agencijama biti svečano dodeljene nagrade za kampanje i projekte realizovane u toku 2020. godine.
Svi oni koji su zainteresovani moći će da prate video-prenos uživo na veb-strani www.digitalday.rs ukoliko prethodno obezbede kotizaciju.