Živimo u vremenu kada se socioekonomski kontekst i biznis transformišu brzinom kao nikad pre. Pandemija, rat u Ukrajini, izazovi u lancu snabdevanja, evolucija potrošačkih navika, kao i rapidni razvoj tehnologije poput upotrebe veštačke inteligencije, zahtevaju da kompanije postanu agilnije i inovativnije nego ikada.

U tom procesu, digitalizacija poslovnih procesa i upotreba napredne analitike postali su preduslov za uspešno poslovanje. Nelt Grupa je u proteklih par godina značajno investirala u automatizaciju procesa (uvođenje RPA – Robotic Process Automation, i digitalna razmena dokumenata), automatizaciju izveštavanja u Power BI, i u naprednu analitiku (softversko rešenje i algoritam za optimizaciju ruta).

U doba digitalizacije, kupci postaju zahtevniji i očekuju individualno iskustvo i ponudu prilagođenu njihovim potrebama, kao i mogućnost da komuniciraju i kupuju robu u bilo koje doba dana – 24/7, i to putem različitih kanala (preko prodavaca, call centra ili mobilne aplikacije). Da bismo odgovorili na ove potrebe, u Neltu smo lansirali svoju novu platformu za omnikanalski pristup u radu sa kupcima – Nelt Market.

Jasna digitalna strategija i strategija za upravljanje podacima, skalabilnost i interoperabilnost sistema kroz uvođenje Cloud arhitekture, kao i investicije u kadrove i građenje digitalnih kompetencija na nivou cele organizacije, značajno doprinose uspehu ovakvih inicijativa.

Osim od internih resursa i investicija, uspeh kompanija u procesu digitalizacije u velikoj meri zavisi i od digitalne pismenosti i veština koje mladi kadrovi stiču tokom svog obrazovanja. Zbog toga, Nelt Grupa i UNICEF formirali su strateško partnerstvo u okviru kojeg će Nelt izdvojiti 1,3 miliona američkih dolara za jačanje obrazovnih sistema Srbije, Bosne i Hercegovine, Severne Makedonije i Angole, sa ciljem osnaživanja dece i mladih u sticanju digitalnih kompetencija za 21. vek.

Odgovorno poslovanje i trendovi poput zdrave ishrane sve više utiču na potrošačke navike i odabir brendova, a kao takvi i na brend inovacije. Brendovi i inovacije koji odgovore ovim očekivanjima postaju izbor mnogih potrošača, posebno mladih poput Gen Z. Dobar primer je brend zdrave hrane Nutrino Lab koji je svojim inovativnim dizajnom, ukusima i komunikacijom za kratko vreme postao deo svakodnevice mnogih potrošača.

Digitalizacija i inovacije su ključ uspeha u dinamičnom svetu u kojem živimo. Zbog toga, investicije u tehnologiju, kreativne i relevantne inovacije koje zadovoljavaju potrebe potrošača, biće ne samo pokretači rasta već i izvori konkurentske prednosti u 21. veku.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.