U veoma jakoj konkurenciji na ovogodišnjem Festivalu integrisanih komunikacija, na kojem je za nagradu KAKTUS konkurisalo više od 172 projekta, kompanija Dijamant je pobedila u kategoriji Najbolja digitalna integrisana kampanja za projekat “U sve se meša ljubav”.
Nagrađena kampanja je urađena zajedno sa digitalnom agencijom Žiška i odnosi se na popularni Dijamant margarin. Nagrada KAKTUS je još jedna potvrda da je Dijamant ne samo lider na domaćem tržištu prehrambenih artikala, već i da je kompanija koja prati i diktira trendove i podiže standarde na polju digitalnog marketinga.
“Ponosni smo na ovu i sve ranije osvojene nagrade, koje potvrđuju upravo ono po čemu se Dijamant izdvaja na tržištu – po uspešnom spajanju tradicionalnih vrednosti i najsavremenijih inovativnih rešenja. Kampanju „U sve se meša ljubav“ lansirali smo na osnovu ustaljenog mišljenja da se u Srbiji osećanja češće izražavaju hranom nego rečima i da su recepti mnogo više od uputstva. Bakino testo je dokaz neizmerne ljubavi, a mamina krempita ukus koji asocira na toplinu doma. Zato smo rešili da sva neizgovorena značenja naše kuhinje prikažemo u svojevrsnom restoranu emocija i da u nekoliko minuta pokažemo koliko duboka značenja za potrošače imaju omiljena jela. Drago nam je da smo u tome uspeli”, kaže Tatjana Đokanović, direktorka marketinga i razvoja kompanije Diijamant.
Strukovne KAKTUS nagrade, koje Marketing mreža tradicionalno dodeljuje organizacijama, kompanijama, institucijama i agencijama za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje, dodeljene su na šestom Festivalu integrisanih komunikacija. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučivao je stručni žiri koji su činili priznati i ugledni profesionalci iz kreativnih, PR, digitalnih agencija i produkcijskih kuća iz Srbije i regiona.