Ministarka rudarstva i energetike Dubravka Đedović Handanović izjavila je da se „efikasno rešava problem velikih računa za struju koji su stigli potrošačima u Novom Sadu i zbog kojih su se proteklih dana stvarale gužve pred poslovnicama“.

„Najvažnije je ga građani neće biti oštećeni i da će računi za električnu energiju svima koji su uložili opravdanu reklamaciju biti korigovani. Od ukupnog broja izdatih računa reklamacije su uložene na 0,4 odsto. Cilj je da grešaka više ne bude uopšte i zato ulažemo ovoliko u modernizaciju opreme i procesa“, rekla je Đedović Handanović.

Ona je rekla da je problem velikih računa u Novom Sadu „izolovana situacija“ i da je naloženo „Elektrodistribuciji Srbije“ i „Elektrovrivredi“ da „ulože ekstranapor i kontrolu“, što su oni i sproveli.

„Cilj je da se građanim olakša proces ulaganja reklamacija. Trostruko su uvećani kapaciteti na šalterima gde se ulažu reklamacije, produženo je radno vreme šaltera, a reklamacije građani mogu da ulože i onlajn preko platforme EPS-a ‘Uvid u račun’. Redovi ispred poslovnica nema već nekoliko dana, što znači da su sprovedene mere urodile plodom“, rekla je Đedović Handanović.

Mediji su prethodnih dana objavili da Novosađani, od letos, imaju problema sa računima za struju, da neki dobijaju astronomsko uvećane račune, pojedini sa nula iznosom, a drugi se žale da nisu ni dobili račun.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.