Radionica za decu o proizvodnji hleba i dobrotvorna akcija za štićenike Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine u Zvečanskoj

U čast Svetskom danu hleba, najvažnije namirnice stvorene ljudskom rukom, kompanije Don Don i Lesaffre organizovale su edukativnu radionicu u kojoj su mališani pripremili  hleb u obliku srca  i darovali ga svojim drugarima u Centru za zaštitu odojčadi, dece i omladine u Zvečanskoj. Kompanije ovaj dan tradicionalno obeležavaju kroz edukaciju o značaju i pripremi hleba, ali i humanosti..

Edukativna radionica imala je za cilj da decu nauči osnovnim stvarima o pripremi hleba, zdravoj i izbalansiranoj ishrani, čiji je hleb sastavni deo, ali i da nauče važnu lekciju iz humanosti pomažući drugima. Deca su  uživala u druženju ali i u pripremi  hleba. Posebno su uživali u  mešenju i oblikovanju testa.

„Kvalitetan i balansiran obrok ne može da se zamisli bez hleba i naša je misija da ukažemo na neophodnost korišćenja hleba u svakodnevnoj ishrani. Već vekovima, hleb je svakodnevno na našoj trpezi i postao je neizbežni i uvek prisutan deo kulinarske tradicije. I darivanje je deo naše tradicije, i ovaj Svetski dan hleba, kao i godinama pre, odlučili smo da iskoristimo da pripremimo sveže pecivo za naše prijatelje u Zvečanskoj“,  izjavila je Milena Obradović, marketing menadžer u kompaniji Lesaffre.

 „Don Don je kompanija koja je praktično prva u Srbiji obeležila ovaj datum i od 2011. u čast Svetskog dana hleba sprovodi različite aktivnosti posvećene deci. Za decu je veoma značajno da im u ranom razvoju ukazujemo na prave vrednosti, omogućavajući im da uče važne stvari  na zabavan i konstruktivan način. Ove godine su deca iz vrtića imala priliku da steknu osnovna znanja o pekarstvu i pravljenju hleba i koliko je hleb važan deo naše svakodnevice i ishrane, ali i da razviju solidarnost i saradnju među vršnjacima. Kompanija Don Don pomaže brojne ustanove kojima je pomoć neophodna, ne samo danas, već i tokom cele godine. Svetski dan hrane i hleba obeležava sa fokusom na pitanje bacanja hrane, pa je ovo prilika da ukažemo na taj problem i u Srbiji, gde se nezvanično svake godine baci 250 000 tona hrane“, izjavio je Miloš Marković, direktor marketinga i razvoja kompanije Don Don.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.