Radionica za decu o proizvodnji hleba i dobrotvorna akcija za štićenike Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine u Zvečanskoj
U čast Svetskom danu hleba, najvažnije namirnice stvorene ljudskom rukom, kompanije Don Don i Lesaffre organizovale su edukativnu radionicu u kojoj su mališani pripremili hleb u obliku srca i darovali ga svojim drugarima u Centru za zaštitu odojčadi, dece i omladine u Zvečanskoj. Kompanije ovaj dan tradicionalno obeležavaju kroz edukaciju o značaju i pripremi hleba, ali i humanosti..
Edukativna radionica imala je za cilj da decu nauči osnovnim stvarima o pripremi hleba, zdravoj i izbalansiranoj ishrani, čiji je hleb sastavni deo, ali i da nauče važnu lekciju iz humanosti pomažući drugima. Deca su uživala u druženju ali i u pripremi hleba. Posebno su uživali u mešenju i oblikovanju testa.
„Kvalitetan i balansiran obrok ne može da se zamisli bez hleba i naša je misija da ukažemo na neophodnost korišćenja hleba u svakodnevnoj ishrani. Već vekovima, hleb je svakodnevno na našoj trpezi i postao je neizbežni i uvek prisutan deo kulinarske tradicije. I darivanje je deo naše tradicije, i ovaj Svetski dan hleba, kao i godinama pre, odlučili smo da iskoristimo da pripremimo sveže pecivo za naše prijatelje u Zvečanskoj“, izjavila je Milena Obradović, marketing menadžer u kompaniji Lesaffre.
„Don Don je kompanija koja je praktično prva u Srbiji obeležila ovaj datum i od 2011. u čast Svetskog dana hleba sprovodi različite aktivnosti posvećene deci. Za decu je veoma značajno da im u ranom razvoju ukazujemo na prave vrednosti, omogućavajući im da uče važne stvari na zabavan i konstruktivan način. Ove godine su deca iz vrtića imala priliku da steknu osnovna znanja o pekarstvu i pravljenju hleba i koliko je hleb važan deo naše svakodnevice i ishrane, ali i da razviju solidarnost i saradnju među vršnjacima. Kompanija Don Don pomaže brojne ustanove kojima je pomoć neophodna, ne samo danas, već i tokom cele godine. Svetski dan hrane i hleba obeležava sa fokusom na pitanje bacanja hrane, pa je ovo prilika da ukažemo na taj problem i u Srbiji, gde se nezvanično svake godine baci 250 000 tona hrane“, izjavio je Miloš Marković, direktor marketinga i razvoja kompanije Don Don.