Rektor Univerziteta u Novom Sadu Dejan Madić podneo je disciplinsku prijavu protiv 12 studenata Fakultet sporta i fizičkog vaspitanja u Novom Sadu, prenosi Agencija Beta.

Kako se vidi iz prijave koju su sinoć na instagramu objavili studenti tog fakulteta u blokadi, Madić, koji je i profesor na tom fakultetu, prijavu je podneo pošto su studenti na plenumu doneli odluku da mu „zabrane ulazak“ na radno mesto u zgradu fakulteta.

Takođe, kako navodi, studenti su blokirali nastavu i ispite na tom fakulteti, „čime su ozbiljno ometeni rad fakulteta i prava drugih studenata na obrazovanje“.

Madić podnosi prijavu protiv studenata i za „političko delovanje“ u prostoru fakulteta, ukazujući da su doneli „odluku o smeni“ Vlade Srbije i postavljanju novog mandatara u ekspertskoj vladi „po njihovoj volji“.

„S obzirom na ozbiljnost prekršenih disciplinskih pravila, tražim da se sprovede odgovarajući disciplinski postupak i preduzmu odgovarajuće sankcije prema studentima koji su učestvovali u gore navedenim radnjama“, navodi Madić.

Na instagram profilu Fakulteta sporta i fizičkog vaspitanja u blokadi najavljena je akcija studenata.

„Posle neuspešne potrage za rektorom Novosadskog univerziteta Dejana Madića, on je našao nas, svoje difovce! Čujemo se sutra“, poručili su studenti.

Podsetimo, rektor Madić od januara „odbija da zakaže“ sednicu Saveta Univerziteta u Novom Sadu i na taj način „izbegava svoju smenu“.

Njegovo razrešenje zahtevaju nastavno-naučna veća 14 fakulteta i tri instituta Univerziteta, odnosno 17 od 29 članica Senata Univerziteta u Novom Sadu.

Komentar(1)

  1. Acke
    17. aprila 2025. 13:37

    Pa zar ovaj samoprozvani rektor kog ne priznaju ni profesori ni studenti nije smenjen

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.