Zahvaljujući igri na najvišem nivou tokom čitave sezone 2021-22, Nikola Jokić je zaslužio drugo uzastopno priznanje za najkorisnijeg NBA igrača u upravo završenoj jubilarnoj 75. sezoni. Sjajni srpski centar postao je 13. igrač sa osvojene dve vezane MVP nagrade, čime se pridružio NBA besmrtnicima Karimu Abdul-Džabaru, Janisu Adetokumbu, Lariju Birdu, Viltu Čamberlenu, Stefenu Kariju, Timu Dankanu, Lebronu Džejmsu, Medžiku Džonsonu, Majklu Džordanu, Mozesu Melounu, Stivu Nešu i Bilu Raselu, što je nesumnjivo doprinelo značajnom povećanju popularnosti i gledanosti najjače košarkaške lige na svetu ne samo u Srbiji, nego i širom Evrope.

Tokom protekle NBA sezone, zabeleženo je povećanje gledanosti televizijskih prenosa, angažovanosti fanova na društvenim mrežama, pretplate na NBA League Pass i interesovanja za programe za razvoj mladih na brojnim ključnim tržištima širom Evrope i Bliskog istoka, uključujući i Srbiju. Povratkom NBA utakmica izvan SAD sledeće sezone, u Abu Dabi i Pariz, zaista nikada nije bilo bolje vreme da budete poklonik NBA kako u Srbiji, tako i u čitavoj Evropi. – istakao je generalni direktor NBA za Evropu i Bliski istok Ralf Rivera.

Ispod su podaci o porastu gledanosti (izvor NBA Europe):

PANEVROPSKI REZULTATI NBA LIGE

  • Broj pretlatnika na NBA League Pass širom Evrope porastao je za 23% u odnosu na prethodnu sezonu i Evropa predstavlja najveći region za pretplatu van SAD
    • Samo od početka plej-ofa (16. aprila), registrovan je porast pretplatnika na League Pass u Evropi za 20 procenata (podaci od 11. maja)
  • Evropske platforme društvenih mreža ostvarile su 226 miliona pregleda tokom regularne sezone, što 23% više na godišnjem nivou
  • Dvojica od trojice finalista za najkorisnijeg NBA igrača 2022. bila su iz Evrope — Nikola Jokić iz Srbije (Denver Nagets) i Janis Adetokumbo iz Grčke (Milvoki Baks)
  • Čak poslednje četiri NBA MVP nagrade otišle su u ruke dvojice sjajnih košarkaša iz Evrope: dve su dodeljene Nikoli Jokiću- 2021. & 2022., a prethodene dve Janisu Adetokumbu- 2020. & 2019.
  • 56 utakmica tokom vikenda emitovano je uživo u udarnom televizijskom terminu u Evropi, na Bliskom istoku i u Africi u okviru inicijative „NBA Saturdays and Sundays“.
  • Dres MVP-a NBA finala Stefa Karija je najprodavaniji dres u Evropi (na NBA Store.eu)
  • Sezona 2021-22. u Francuskoj bila je najgledanija regularna sezona za utakmice u udarnom terminu od početka inicijative, a samo NBA Saturdays su zabeležile porast prosečne gledanosti na beIN Sports od +46% u odnosu na prošlu godinu.
  • NBA Europa Instagram – porast od 79% komentara, lajkova i šerova i 72% više pregleda video sadržaja

IZDVOJENI PODACI ZA SRBIJU

  • U poređenju sa publikom koja je pratila NBA plej- in turnir 2021, plej- in turnir 2022. privukao je više gledalaca u odnosu na prethodnu godinu u Srbiji za čitavih 30%
  • Od početka NBA plej-ofa (16. aprila), zabeleženo je povećanje broja pretplatnika na NBA League Pass u Srbiji od +10% (podaci od 11. maja)

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.