Srpska nacionalna avio-kompanija ovog jutra prevezla je svog 2-milionitog putnika u 2022. godini. Er Srbija je od početka godine do kraja septembra prevezla oko 1,700,000 putnika u redovnom i više od 300,000 putnika u čarter saobraćaju.

Er Srbija je tokom septembra iz Beograda prevezla više od 300,000 putnika što je za 69,8 odsto više u odnosu na isti mesec 2021. godine i najbolji septembarski rezultat od 2013. godine, od kada kompanija posluje pod današnjim imenom. Tokom tog meseca realizovano je više od 3,400 letova, od čega je preko 2,900 bilo na redovnim destinacijama, a gotovo 500 na čarterima.

„Iako je sezona godišnjih odmora praktično prošla, letnja sezona u avio-industriji još uvek traje. Kao što je uobičajeno, potražnja za letovima tokom septembra nešto je manja u odnosu na jul i avgust, koji su bili rekordni meseci po broju prevezenih putnika, ali je i dalje izuzetno visoka za ovaj period godine. Zahvaljujući poverenju koje nam putnici ukazuju, tokom 2022. godine zabeležili smo izuzetne rezultate. U septembru smo prevezli našeg 20-milionitog putnika od kada poslujemo pod imenom Er Srbija, a sada i 2-milionitog putnika od početka 2022. godine. Idemo u susret novim rekordima, neprekidno se trudeći da proširimo našu ponudu novim, još atraktivnijim destinacijama,“ rekao je Boško Rupić, direktor komercijale i strategije Er Srbije.

Letnja sezona zvanično se završava krajem oktobra. U narednom periodu, Er Srbija će prestati da leti do ovogodišnjih sezonskih linija, ali kompanija već uvodi nove destinacije. Kao što je ranije najavljeno, od 31. oktobra, Er Srbija pokreće direktne letove ka Malti, dva puta nedeljno.

Više informacija o aktivnostima srpskog nacionalnog avio-prevoznika možete pronaći na sajtu kompanije: www.airserbia.com.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.