Veći odjek na američku javnost i njene glasače pred intrigantne novembarske predsedničke izbore prethodnih dana imala je objava jedne mlade pevačice, u kojoj kao „žena bez dece s mačkama“ daje podršku Kamali Haris, nego čak dva pokušaja atentata na republikanskog kandidata i bivšeg prvog čoveka SAD Donalda Trampa. I to je sve što treba da znate o Tejlor Svift.

Čak i da ne znate ništa o njoj, za njenu objavu ste sigurno čuli; Tejlor Svift svakako nije samo „jedna pevačica“: kantautorka, vlasnica 14 Gremija i 52 nominacije, žena koja je oborila rekorde turneja, pa i Stivija Vondera, Franka Sinatre i Pola Sajmona s četiri nagrade za album godine. S Bijonse je najnagrađivaniji muzičar u istoriji VMA. Njene turneje izazivaju potrese koji se registruju kao zemljotresi. Ona je ličnost koja oblikuje svetsku kulturnu scenu, armiju vernih „sviftisa“, ali i američku politiku. Toliko je narasla njena medijska moć: objava glasnija od metka, u kojoj je uz poduže obrazloženje podržala Kamalu Haris za predsednicu SAD ubrzo nakon prve TV debate dva kandidata, bila je prst u oko konzervativnim stavovima Amerike. Posebno izjavi republikanskog kandidata za potpredsednika SAD Džej Di Vensa, koji je „childless cat lady“ – mačkare bez dece – nazvao sve one, podrazumeva se demokrate, koji su loše izabrali i koji tu svoju nesreću sada žele da prenesu na ostatak zemlje. Uradila je to sa slikom jedne od svoje tri mačke Bendžaminom Batonom, inače napravljenom za potrebe naslovnice Tajma za ličnost godine 2023, kojom kaže da je „sprovela istraživanje“ i odlučila za koga će glasati, a to sigurno nije Donald Tramp.

„Tejlor Swift je najveća pop zvezda današnjice. Sveprisutna je u doba kada morate biti sveprisutni da biste opstali na javnoj sceni. Proteklih godina izbacuje album za albumom, nastupa na svetskoj turneji i ima ogromnu fan bazu. Ona ima status kulturne ikone kao što je to osamdesetih bila Madona. Zato ne iznenađuje, recimo, to što na Univerzitetu u Kanzasu postoji predmet ‘Sociologija Tejlor Swift’, što dovoljno govori koliko veliki kulturni i društveni fenomen predstavlja“, navodi Maja Vukadinović, medijski stručnjak. „Zašto je toliko omiljena? Osim muzičkog talenta i lirike koja pogađa nerv generacije, ona se – kao Madona u svoje vreme – stalno menja i publici prikazuje ’novu verziju sebe’. Ne smemo zaboraviti ni činjenicu da se danas muzika upoznaje preko platformi društvenih mreža, gde je ponovo Tejlor Swift snažno prisutna u fidu mladih fanova iz celog sveta.“

CEO TEKST PROČITAJTE U NOVOM BROJU NEDELJNIKA, KOJI JE U PRODAJI OD ČETVRTKA, 19. SEPTEMBAR, NA SVIM KIOSCIMA I NA NSTORE.RS

Nedeljnik 662

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.