Udruženje potrošača „Efektiva“ pozvalo je putem društvenih mreža na bojkot trgovinskog lanca Merkator (Mercator) odnosno njihovih objekata Mercator, Idea i Roda od danas do 9. marta.

Ovo je drugi po redu poziv potrošačima da ne kupuju u prodavnicama jednog lanca, pošto je u nedelju, 2. marta okončan njihov poziv na bojkot prodavnica lanca Delez (Delhaize).

Odgovarajući članovima udruženja na upite o efektima bojkota lanca Delez, iz „Efektive“ su takođe putem društvenih mreža poručili da su  uvereni da bojkot ima onaj najbitniji efekat, a to je promena navika potrošača „koji su shvatili i jasno stavili do znanja da neće ćutati na politiku nepravedno visokih cena“.

„Mi očekujemo pozitivna dešavanja u narednom periodu. Već sada su te akcije veće nego ranije, a neki trgovci najavljuju i realno sniženje redovnih cena. Takođe, u planu je i donošenje zakona, koji bi se pozabavio problemom visokih marži“, najavili su iz „Efektive“.

 

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.