
Udruženje potrošača „Efektiva“ pozvalo je putem društvenih mreža na bojkot trgovinskog lanca Merkator (Mercator) odnosno njihovih objekata Mercator, Idea i Roda od danas do 9. marta.
Ovo je drugi po redu poziv potrošačima da ne kupuju u prodavnicama jednog lanca, pošto je u nedelju, 2. marta okončan njihov poziv na bojkot prodavnica lanca Delez (Delhaize).
Odgovarajući članovima udruženja na upite o efektima bojkota lanca Delez, iz „Efektive“ su takođe putem društvenih mreža poručili da su uvereni da bojkot ima onaj najbitniji efekat, a to je promena navika potrošača „koji su shvatili i jasno stavili do znanja da neće ćutati na politiku nepravedno visokih cena“.
„Mi očekujemo pozitivna dešavanja u narednom periodu. Već sada su te akcije veće nego ranije, a neki trgovci najavljuju i realno sniženje redovnih cena. Takođe, u planu je i donošenje zakona, koji bi se pozabavio problemom visokih marži“, najavili su iz „Efektive“.