Tokom četiri dana uživanja i provoda za pamćenje na Petrovaradinskoj tvrđavi, više od 4.000 posetilaca ovogodišnjeg EXIT festivala iskoristilo je mogućnost da se bezbedno i besplatno doveze na festival ili vrati kući, zahvaljujući akciji kompanije HEINEKEN Srbija „Društvo, ko vozi kući?“. Ovu akciju HEINEKEN Srbija, u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja i Exit Fondacijom, sprovodi u cilju promovisanja odgovorne konzumacije, kao i odgovornog i bezbednog ponašanja u saobraćaju.
Svi egzitaši koji su posetili Safe zonu na Tvrđavi i uspešno učestvovali u edukativnom kvizu o odgovornoj konzumaciji, dobijali su vaučer za vožnju Delta taksijem na teritoriji Novog Sada. Posetiocima Safe zone poklanjane su raznobojne narukvice sa porukom da uživaju odgovorno. A osim toga, mogli su da se zabave slažući puzzle i da predahnu u udobnim lejzi begovima.
Kampanja „Društvo, ko vozi kući?“ sprovodi se već 7 godina kroz najveće letnje festivale u Srbiji. Korišćenjem organizovanog prevoza, kao sigurne alternative za bezbedan povratak kući, od 2013. godine više od 210.000 ljudi bezbedno je prevezeno kući nakon festivalskog provoda. Ova društveno odgovorna akcija nastavlja se i ove godine tokom predstojećih Lovefest-a i Belgrade Beer Festa.