„Elektroprivreda Srbije“ dostavila je i preostalih 150.000 računa „Pošti Srbije“, čime je završena dostava svih računa za novembar, saopšteno je iz tog preduzeća, piše N1.
Građani koji nisu dobili račun na kućnu adresu mogu ostvariti popust za redovno plaćanje uplatom iznosa sa oktobarskog računa u roku dospeća koji je produžen do 30. decembra 2023. godine, navodi se u saopštenju. Domaćinstva koja uplate iznos sa računa za oktobar ostvariće, kako se dodaje, popust od pet odsto na ceo iznos novembarskog računa.
Iz EPS-a ističiu da još nisu moguće uplate na blagajnama EPS-a i na portalu „Uvid u račun“.
„Uz veliku zahvalnost građanima na razumevanju, naglašavamo da je EPS isporučio sve račune za novembar i na vreme izmiruje sve dospele obaveze. Apelujemo na medije da ne prenose neproverene informacije i na taj način uznemiravaju javnost. Istragu digitalne pretnje vode nadležni državni organi“, poručuju iz EPS-a.
Iz EPS-a navodi da će nastaviti da blagovremeno informišu javnost, vodeči računa o interesu svojih potrošača, kupaca električne energije, ali i uzimajući u obzir specifičnost situacije.