- Reklamni spot #verujupraznike ističe zajedništvo kao najbolji odgovor svima onima koji bi da ukradu prazničnu radost
- Prethodna četiri praznična reklamna spota Erste Grupe zabeležila preko 225 miliona pregleda i osvojila 25 nagrada
- Za 24 sata novi reklamni spot već zabeležio preko milion pregleda
Erste Grupa objavila je svoj animirani praznični reklamni spot za 2022. godinu – #verujupraznike. Nastavljajući uspeh prethodnih prazničnih reklama, najnovija animacija ove godine dotiče veliki izazov sa kojim se svi suočavamo – energetsku krizu. Međusobna podrška i želja za zajedništvom nas sve inspirišu da još više otvorimo srca jedni za druge, jasna je poruka nove reklame.
Sa preko 225 miliona pregleda u prethodne četiri godine, praznične reklame Erste Grupe svrstale su ovu bankarsku grupaciju sa sedištem u Beču među najuspešnije svetske brendove kada je reč o prazničnim kampanjama.
Pogledajte reklamni spot #verujupraznike na sajtu Erste Banke, kao i na Fejsbuku i YouTube kanalu.
„Ovogodišnji reklamni spot bavi se svima nama i izazovima sa kojima se kao društvo trenutno suočavamo. U izazovnim vremenima snažne zajednice su upravo one u kojima ljudi pomažu jedni drugima. I to je ono što želimo da istaknemo porukom #verujupraznike. Zajedništvo čini suštinu praznika“, objašnjava Mario Štadler, direktor Brend komunikacija Erste Grupe.
Praznici su ove godine drugačiji nego ranije
U fokusu nove praznične reklame Erste Grupe je selo u kome su meštani u jeku priprema za predstojeće praznike. Misteriozni lik daje sve od sebe da im pokvari uživanje. Šunjajući se neprimetno kroz selo, ova misteriozna osoba seče strujne kablove i buši rezervoare za gorivo u automobilima i nedužne stanovnike suočava sa problemom koji nam je ove godine svima dobro poznat – energetskom krizom.
Umesto da očajavaju, naši seljani se zbližavaju, odlučni da im niko neće pokvariti radost ni zajedničku proslavu praznika. Topla odeća i sanke mogu da poprave raspoloženje čak i kada nema dovoljno nafte i struje. Ovogodišnji praznici su sasvim drugačiji, ali kampanja #verujupraznike potvrđuje da oni ostaju simbol zajedništva i ljubavi.
Višegodišnja priča o uspehu prazničnih reklama Erste Grupe
Nakon Ježića Henrija (2018), Bumbarčice Hane (2019), Kompozitora Edgara (2020) i Budućeg tate Jakuba (2021), #verujupraznike je peti reklamni spot koji je Erste Grupa osmislila u saradnji sa agencijom Jung fon Mat DONAU.
Realizovano sa proverenim partnerima
Agencija Jung fon Mat DONAU je po peti put zaredom zadužena za realizaciju praznične kampanje Erste Grupe. Kreativni direktor i izvršni partner agencije Verner Singer ističe: „U ovogodišnjoj reklami praznici nisu obeleženi prigušenim sjajem sveća ili toplinom u našim domovima. Da, energetska kriza nas je sve pogodila u kampanji #verujupraznike. Istovremeno, ona nas podseća na ono što je stvarno u fokusu praznika: na proslavu ljubavi. Poruka „Veruj u praznike“ time još više dobija na značaju.“
Dorijan i Danijel iz producentske kuće Zauberberg producenti su ovogodišnjeg reklamnog spota zajedno sa studiom za animaciju Able&Baker.
Autorski tim reklamnog spota
Naručilac: Erste Group Bank AG
Direktor Brend komunikacija Erste Grupe: Mario Štadler
Savetnik: Martin Radžabi – Raset
Brend komunikacije Erste Grupe: Danijel Racenbek, Juraj Flimel
Agencija: Jung fon Mat DONAU
Kreativni direktor: Verner Zinger, Gerd Šulte Doinghaus
Kopirajter: David Šnajder
Art direktor: Gerd Šulte Doinghaus
Saradnici: Katarina Heler, Anamarija Stojić