Predstojeću školsku godinu fakulteti beogradskog Univerziteta organizuju po kombinovanom modelu nastave. To znači da će teoretska nastava biti onlajn, a praktična – uživo u laboratorijama. Fakultetima je prepušteno da nastavu organizuju prema svojim specifičnostima, kapacitetima i broju studenata. Za sličan model su se odlučili i drugi univerziteti u Srbiji.

Кako sada stvari stoje nova akademska godina u Beogradu počeće na vreme. Iskustvo onlajn nastave fakulteti već imaju, ali su se mnogi potrudili da isprave manjkavosti.

Ekonomski fakultet nabavio je novu IT opremu da bi nastava bila kvalitetnija uz veću interakciju nastavnika i studenata, jer će tri četvrtine nastave pratiti upravo tako.

„Ja mislim da je tu najveći problem kako motivisati, odnosno taj sistem štapa i šargarepe uspostaviti između učitelja i đaka. Dakle, kad je ta nastava na daljinu, vi tu nemate neposredan uvid u toku godine koliko je student aktivan. U okviru ove jedne četvrtine nastave u zgradi fakulteta tu ćemo održavati kolokvijume“, rekao je prof. dr Branislav Boričić, dekan Ekonomskog fakulteta u Beogradu.

Iako volje imaju, pojedini fakulteti nemaju dovoljno prostora da organizuju predavanja uživo, a da ne prekrše epidemiološke mere.

„Mi ne možemo da imamo više od 50 studenata u jednom amfiteatru. Na prvoj godini u kojoj imamo 720 novoupisanih studenata, a imamo i neke koji ponavljaju ispite ili čitavu godinu mi ćemo u svakom slučaju morati da primenjujemo nastavu na daljinu“, rekao je dekan Elektrotehničkog fakulteta u Beogradu prof. dr Milo Tomašević.

Brucoši beogradskog medicinskog fakulteta će posle svečanog prijema, na onlajn nastavu a na vežbe sa maskama, vizirima uz distancu. Neće ih biti samo na kovid klinikama.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.