Četvrta izložba Farela Vilijamsa, kreativnog direktora muške odeće u Louis Vuittonu, održana je u bašti zgrade Uneska u Parizu.

Video najava, objavljena na Instagramu pre početka emisije, skrenula je pažnju na univeralnu prirodu lokacije njenog održavanja i na to koliko je raznolikost važna. Međutim, kada je emisija počela, obelodanjene su i njene teme, koje su, inače, možda i važnije onima u Parizu – Olimpijske igre i EURO2024.

Bilo je sportskih referenci, posebno o fudbalu. Neki modeli su nosili košulje sa natpisom „LVFC“ ili torbe u obliku lopte, prekrivene čuvenim monogramom LV. Drugi su imali jakne sa natpisima u vezi sa mototrkama. LVMH, matična kompanija Louis Vuittona, sponzoriše Olimpijske igre.

Većina luksuznih brendova je postepeno ukinula upotrebu krzna, ali je Vilijams nastavio da ga koristi, uprkos tome što ga je Peta prozvala.

Četiri kombinacije sa izložbe uključivale su krzno – bundu do kolena, širokih ramena i kraće jakne, prenosi Gardijan.

Posle izložbe, Vilijams je, obučen u uniformu od teksasa, sa naočarima za sunce i kaubojskim šeširom, pozdravio slavne goste uključujući Burna Boja, Stormzija, Majkla Fasbendera i francuskog košarkaškog asa Viktora Vembanjamu.

Iako je uzbuđen zbog Olimpijade, Vilijams kaže da je ta tema prevazišla sport. „To je proslava ljudske atletske snage. Posvećeni smo ideji da pokažemo svetu koliko su ljudi različitih boja kože lepi“, rekao je Farel.

Odeća koju su modeli nosili, dizajnirana tako da odgovara njihovim različitim tonovima kože. Na kraju, rekao je, revija je osmišljena da izgleda kao jedinstveno povezivanje različitosti u celinu.

Upitan zašto je nastavio da koristi krzno, Vilijams je rekao da to vidi kao deo kreativnog procesa.

„Mi ga koristimo iz istog razloga iz kojeg bilo ko koristi kožu. Po mom mišljenju, dizajneri se izražavaju kroz različite tekstilne platforme.“

Vilijams je možda jedan od najpoznatijih multitaskera u kulturi – kao dizajner, pevač, muzički producent i osnivač brenda za negu kože Humanrace. I nastavlja da bude kreativan na svim frontovima. Miks kulture i mode je ono što je zapečatilo njegovo imenovanje u Louis Vuittonu prošle godine.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.