Festival «KAMPANJE SA SVRHOM» održava se ove godine po četvrti put, a kao i do sada odlikovaće najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji. Ove godine Festival će po prvi put odlikovati kampanje u novoj RED (GENDER) kategoriji posvećenoj rodnoj ravnopravnosti.
„Ove godine odlučili smo da po prvi put uvedemo posebnu kategoriju za rodnu ravnopravnost. Ta ideja je ponovo inspirisana radom dr Marije Montesori i stanjem u našem društvu. Dr Montesori je bila borkinja za dečja ali i ženska prava i smatrala je da su ona međusobno povezana. Kada je deci i ženama bolje, bolje je svima, a ta tema je na našim prostorima nedovoljno osvetljena. Želimo da podstaknemo da se o tome priča i nagradimo one koji su podigli glas, jer mi smo Kampanje sa svrhom“, objašnjava Tijana Adamov Ignjatović, osnivač Festivala.
Festival zadržava svoj revijalni karakter u kontekstu svoje misije podsticanja društveno odgovorne komunikacije, ali će kampanje koje učestvuju biti bodovane po ugledu na najveće svetske festivale. Po prvi put biće proglašene najbolje društveno odgovorne kampanje u tri kategorije: ECO (GREEN), SOCIAL (YELLOW) i GENDER (RED) kategoriji.
Kampanja koja ponese titulu „KAMPANJE SA SVRHOM“ je kampanja koja je koristila moć komunikacija da dotakne društveni problem, skrene pažnju javnosti na njega i ponudi moguća rešenja, kao i kampanja koja je direktno uticala na poboljšanje uslova života dece, žena i svih pojedinaca u Srbiji.
Pravo učešća na Festivalu imaće pravna lica sa teritorije Srbije, i to marketinške, PR i digitalne agencije, kompanije, institucije, organizacije civnilnog društva i mediji.
O tome ko će poneti titulu KAMPANJE SA SVRHOM odlučuje Tim počasnih selektora.
Thomas Kolster – Mr Goodvertsing, profesorka dr Tamara Vlastelica sa FON-a i Nina Elezović iz Coca-Cola HBC Srbija novi su članovi Tima počasnih selektora Festivala KAMPANJE SA SVRHOM 2024.
- Marija Beslać, Direktorka za komunikaciju i partnerstva, Nordeus Fondacija
- Željka Ćirić Jakovljević, Head of Communication, UniCredit Bank Srbija
- Sonja Dragojević, Chief Collaboration Officer, New Startegy
- Nina Elezović, Corporate Affairs and Sustainability Director, Coca-Cola HBC Srbija
- Suzana Đorđević, Direktorka, Hemofarm Fondacija
- Thomas Kolster, Mr. Goodvertising, author, keynote speaker and post-purpose preacher
- Tijana Koprivica, Direktor održivog poslovanja, Delta holding
- Marko Maršićević, Osnivač, MARSH Creative Production
- Marija Mitrović, Direktor za program filantropije, Trag fondacija
- Dr Galjina Ognjanov, redovni profesor, Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu
- Tatjana Prokić, Osnivač, Centar za dobrobit porodice Happymamma
- Sanja Rajačić, Direktor odeljenja za interne komunikacije i društveno odgovorno poslovanje, Banca Intesa Beograd
- Jelena Šarenac, Direktor korporativnih komunikacija, Henkel Serbia i Henkel Adria
- Maja Vidaković, Savetnik za medije
- Dr Tamara Vlastelica, profesor na Fakultetu organizacionih nauka
- Dragana Živojnović, urednik, Redakcija ekološkog programa, Obrazovno-naučni program Rts.
Svečana dodela KAMPANJE SA SVRHOM održava se tradicionalno na Međunarodni dan deteta, 20.novembra.
KAMPANJE SA SVRHOM podstiču kompanije da komunikacione ciljeve usklađuju sa interesima celoga društva kombinujući svoju svrhu poslovanja sa dobrobiti pojedinca i društva.
Festival KAMPANJE SA SVRHOM održava se uz podršu Coca-Cola HBC Srbija i Grand kafe.
Pravilnik KAMPANJE SA SVRHOM 2024 je na linku:
https://kampanjesasvrhom.com/pravilnik-2024/
Prijavni formular se preuzima sa linka: https://kampanjesasvrhom.com/prijava-2024/
Konkurs je otvoren od 11.09.2024. a prijave se šalju do 23.10.2024.
Za više informacija o ovogodišnjem festivalu https://kampanjesasvrhom.com/kampanje-sa-svrhom-2024/ CSR agenciji KAMPANJE SA SVRHOM i WARM UP događijima posetite stranicu www.kampanjesasvrhom.com , a za više informacija o inicijatoru – UG ŽUTE PATALONE posetite stranicu www.zutepatalone.wordpress.com