Švedski brend FOREO, koji donosi inovacije u kozmetici i stvara revolucionarne uređaje, već nekoliko godina prisutan je i na tržištu Srbije. O brendu, njegovoj misiji i beauty aparatima koji prate savremeni način života, za Nedeljnik govori Vladimir Čuturilo, generalni menadžer FOREO-a za Istočnu Evropu.
Kako biste opisali brend FOREO? Po čemu se razlikuje od ostalih beauty brendova?
FOREO je izuzetno kreativan švedski brend koji spaja negu kože i tehnologiju da bi svakom ljubitelju nege i lepote pružio proizvode koji zapravo rade. Zamislite to. Ono što nas razlikuje od ostalih brendova jeste da mi nismo običan brend za negu kože. Mi spajamo tehnologiju sa negom – naši proizvodi su najinovativniji u industriji lepote.
Od kada je FOREO prisutan na tržištu Srbije i kakva je njegova perspektiva u našoj zemlji?
FOREO je osnovan 2013. godine i počeo je sa radom sa samo dva zaposlena. Trenutno cela kompanija broji preko 3.000 divnih ljudi u više od 85 zemalja. U Srbiji smo dostupni od 2017. Prvo smo bili dostupni samo onlajn (ananas.rs), ali trenutno naše proizvode možete pronaći i u Lilly drogerijama i Jasmin parfimerijama, tako da nastavljamo da rastemo.
FOREO je podržao Udruženje „Žena uz ženu“ koje je organizovalo karavan „Budi hrabra – pregledaj se“, s ciljem podizanja svesti o važnosti prevencije i ranog otkrivanja raka dojke. Šta povezuje FOREO i Karavan „Budi hrabra – pregledaj se“?
Mi u FOREO-u verujemo da lepotu ne čini samo spoljašnji izgled, već ona odražava i vašu unutrašnju energiju, tako da očigledno imamo zaista holistički pristup. Zbog toga istinski brinemo o zdravlju i pokušavamo da idemo dalje da sprečimo, a ne samo da rešimo problem koji je mogao da se izbegne. Za nas je lepota stvar principa. Uparite lepotu sa akcijom i pozitivna promena će uslediti.