Prolećni i letnji meseci koji su pred nama donose mnoštvo prilika za druženje, opuštanje, uživanje i nazdravljanje lepim stvarima. To je i vreme za nove poduhvate, nove ukuse i iskustva. A mnogi će se složiti da ne postoji lepši način za nazdravljanje svemu što nas raduje od podizanja čaše dobrog vina, za koje nam se čini da je skrojeno po našoj meri.
Baš takva vina – svestrana, kompleksna i idealna uz različite gastronomske pristupe – deo su specijalne METRO Cash & Carry vinske ponude, od 15. do 31. marta. Španska La Sastreria vina napravljena od veoma cenjene sorte garnacha, idealan su izbor za svakoga ko uživa u vinu, ali i za hotelijere, vlasnike restorana i kafića – koji najbolje znaju koliko je važno preporučiti dobro vino i zadovoljiti potrebe gostiju. La Sastreria selekcija podrazumeva crveno, belo i roze vino.
Crveno vino je veoma atraktivnog izgleda, intenzivne boje crne višnje sa slojevima ljubičastih tonova. Kompleksnog je mirisa, zrelog crvenog i crnog bobičastog voća, savršeno izbalansirano i punog ukusa. Odležalo je 3 meseca u hrastovim barik buradima, a najbolje se kombinuje sa pečenim mesom i obrok salatama.
Belo vino je svetle, bledo žute boje sa zelenim tonovima, koji naglašavaju njegovu svežinu. Miris je čist, sa intenzivnim aromama (sveža kajsija, ananas i limeta). Na nepcima je voćno i uravnoteženo i punog ukusa. Najbolje je upariti ga sa rižotom, lososom i tunom, salatom od kozjeg sira i prženih morskih plodova.
Roze ima karakterističnu svetlu boju jagoda. Miris se sastoji se od intenzivnih aroma crvenog voća, sa cvetnim tonovima, uz nagoveštaj karamele. Ovo vino je punog ukusa, voćno i dobro izbalansirano. U dugoj završnici dominiraju aromatični crveni plodovi. Najbolje se kombinuje sa jelima od pirinča, plavom i belom ribom, španskim tapasima, paeljom ili rižotom od pečuraka.
La Sastreria vina, kreirana u saradnji sa Bodegas Care vinarijom iz oblasti Cariñena – jedne od najstarijih španskih vinskih regija – skrojena su za svaki užitak i uspeh svakog HoReCa biznisa. Osvajaju već posle prvog gutljaja i mogu da upotpune svaki meni. A da bi uživanje bilo potpuno, prema vinu se treba odnositi profesionalno i servirati ga na temperaturi koja vašim gostima neće ponuditi ni trunku manje od onoga što čaša vina treba da im pruži. Zato je u specijalnoj ograničenoj martovskoj ponudi dostupno sve što je potrebno za optimalno čuvanje, odličnu uslugu i servis. METRO, kao veletrgovac i profesionalni partner ugostitelja i samostalnih trgovaca, uvek teži da asortiman i usluge koje nudi budu vrhunskog kvaliteta i usklađene sa potrebama profesionalnih kupaca.
Ovog puta specijalnu ponudu vina prati i asortiman za čuvanje i posluživanje vina, uključujući:
- METRO Professional setove čaša za crveno, belo i roze vino;
- METRO Professional kible, gde se posebno ističe inovativna kibla sa sa duplim zidom, koji održava idealnu temperaturu bez dodavanja leda;
- METRO Professional rashladne vitrine, koje nude dvostruki temperaturni režim u rasponu od +5 do +22 °C
Svi ugostitelji, ali i ljubitelji hrane i vina, dobrodošli su da se detaljnije upoznaju sa specijalnom METRO ponudom koja traje u periodu od 15. do 31. marta i da se prijave ukoliko su zainteresovani za neke od navedenih proizvoda iz asortimana za vinsku soluciju.