Generali Osiguranje Srbija je drugu godinu zaredom dobilo prestižne medalje „Mi cenimo svoje klijente” i „Vrhunska izvrsnost” za izvanredan odnos sa klijentima i saradnicima. Medalje dodeljuje međunarodna organizacija ICERTIAS u sklopu programa „Prijatelji klijenata”.

“Naša posvećenost građenju dobrih odnosa sa klijentima i saradnicima, kao i kontinuirano poboljšanje usluga koje pružamo, nagrađena je drugu godinu za redom.  ’’Mi cenimo svoje klijente’’ i ’’Vrhunska izvrsnost’’ priznanja su važna za nas jer su dodeljena na osnovu analize ugleda kompanije među klijentima, zaposlenima i poslovnim partnerima. Zbog svega čemu težimo, kao i na osnovu ovakvih potvrda, još jednom smo dokazali da smo dosledni u ostvarenju svog cilja – doživotnog partnerstva sa klijentima.“ Rekla je Milica Jelenić, direktorka Sektora za odnose sa klijentima i marketing.

Milica Jelenić, direktorka Sektora za odnose sa klijentima i marketing

Da bi se kvalifikovale, nominovane organizacije podvrgavaju se strogoj proveri ICERTIAS-a i ocenjivanju klijenata. Analizira se ugled kompanije među klijentima, zaposlenima, poslovnim partnerima i u javnosti uopšte, kao i komunikacija, korisničko iskustvo i poverenje.

Ova važna priznanja ponovo potvrđuju našu posvećenost građenju dobrih odnosa sa klijentima i saradnicima i stalnom poboljšanju usluga. Ona su takođe dokaz da smo na dobrom putu da ostvarimo svoj cilj – doživotno partnerstvo s klijentima. Mi se trudimo da ih stavimo u centar svega što radimo i zahvalni smo im što to primećuju i cene.

ICERTIAS (International Certification Association GmbH) je privatna, politički nezavisna, međunarodna organizacija, osnovana 2011. godine u Švajcarskoj. Bavi se istraživanjem tržišta, s fokusom na otkrivanju i nagrađivanju kompanija koje pružaju najbolje proizvode i usluge svojim klijentima.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.