- Giulia i Stelvio „6C Villa d’Este“ slave eleganciju, sportski karakter i poreklo iz Italije, osnovne stubove DNK brenda Alfa Romeo.
- Ekskluzivne karakteristike podsećaju na neprocenjivo istorijsko nasleđe brenda i legendarni model 6C 2500 SS „ Villa d’Este“ iz 1949. godine.
- Istrajna privlačnost klasičnih Alfa Romeo modela i trenutne ponude data je u novoj reklami.
Novi Alfa Romeo modeli Giulia i Stelvio „6C Villa d’Este“ debitovali su oslanjajući se na neprocenjivo nasleđe ovog brenda i predstavljaju oličenje njegove elegancije. Odlikuju ih specifični tehnički i estetski elementi, a među njima i nasleđena troslojna nijansa crvene boje Etna, kao omaž originalu iz 1949. godine. Boje i dizajnerski elementi nove verzije ograničene serije inspirisani su elegancijom modela 6C 2500 SS Coupe koji je Alfa Romeo proizvodio 1940-ih godina, autentičnim remek-delom automobilske umetnosti 20. veka. U izdanju „Concorso d’Eleganza di Villa d’Este“ iz 1949. godine, ovaj automobil je osvojio „Referendumski gran pri” – nagradu koju mu je publika direktno dodelila, čineći ga večnim sinonimom duha ovog događaja.
Ekskluzivna specijalna serija, puna raznih funkcija
Dnevna soba na točkovima opremljena je najboljim tehničkim funkcijama brenda Alfa Romeo, što za rezultat ima užitak u vožnji i udobnost, kako za vozača tako i za putnike. U ponudi je veliki izbor motora. Model Giulia je opremljen 2.2 Turbo dizel motorom od 190 KS ili benzinskom verzijom od 2.0 litre sa turbopunjačem i 200 KS, oba sa pogonom na zadnjim točkovima. Model Stelvio dolazi sa motorom od 2,2 litre sa turbopunjačem i 210 KS ili 2,0-litarskim turbo motorom sa 280 KS, oba u dizel varijanti sa prednjom vučom i četiri aluminijumska cilindra i kolenastim vratilom od ugljeničnih vlakana, uparena sa 8-stepenim automatskim menjačem. Osim lakiranja, specijalnu seriju odlikuju hromirani bočni prozorski okviri i lagane aluminijumske felne od 21 inča sa pet rupa na modelu Stelvio i od 19 inča na modelu Giulia. U unutrašnjosti se nalaze električno podesiva i zagrejana sedišta od vrhunske bež kože sa izvezenim natpisom „6C Villa d’Este“ na prednjim naslonima za glavu. Komandna tabla se takođe ističe svojim vezenim detaljima i siluetom. Aluminijumska ručica menjača za automatski menjač takođe je deo standardne opreme. Naravno, vozila dolaze i sa ADAS sistemima drugog nivoa, kamerom za vožnju unazad sa dinamičkom mrežom, prednjim i zadnjim senzorima, bežičnim punjačem i vratima prtljažnika sa automatskim upravljanjem.
Izrada i posvećenost detaljima
Model 6C 2500 SS „Villa d’Este“ bio je jedan od poslednjih modela brenda Alfa Romeo proizvedenih sa lestvičastom šasijom koja je odvojena od karoserije. Proizvedeno je samo 36 ovih vozila, svako drugačije, izrađeno po meri prema željama kupaca i inspiraciji graditelja karoserije. Idealan primer italijanskog znanja, neponovljive izrade i posvećenosti detaljima, a sve se to i dalje vidi u modelima brenda Alfa Romeo, kako bi bili oličenje njegovih vrednosti prefinjenosti i prepoznatljivosti fraze „Made in Italy“.
Legendarna lokacija, kreira deo istorije brenda
Veza između brenda Alfa Romeo i Villa d’Este započela je dubokom povezanošću Milana – rodnog mesta brenda Alfa Romeo – i jezera Komo, salona aristokratije tog grada i izloga za italijansku izvrsnost širom sveta. Ta ista veza izdržala je test vremena i ostala postojana do dan-danas. Čak i kada se fokus sveta automobila preusmerio na masovnu proizvodnju i kada je „Concorso d’Eleganza“ postao blistavo sećanje na doba koje se više nikada neće videti, Villa d’Este je svoju privlačnost pozajmila fotografskim sesijama, događajima, prezentacijama i okupljanjima gde su starinski i koncept automobili marke sa amblemom zmije dobijali prestižne nagrade.
Istrajna privlačnost
Takvo bogatstvo funkcija i značaja zahtevalo je odgovarajući medij za emitovanje: novu reklamu za ovu posebnu seriju. Reklama koju je napravila kompanija Mercurio, a režirao Marko Đentile (Marco Gentile), povezuje prošlost i sadašnjost, kako bi potvrdila njihovu povezanost i istakla trajni odlični osećaj vožnje Alfa Romeo vozila.