Najbolji i najnagrađivaniji svetski kreativci i komunikacioni stručnjaci iz agencija Energy BBDO Čikago, McCann Njujork, AKQA Brazil, Saatchi&Saatchi Australija, Leavingstone Gruzija, Dentsu Aegis Network Singapur, Publicis Italija, kao i kompanije Google, samo su neki od predavača na šestom festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2020. Festival će biti održan 3. i 4. novembra online, pod sloganom „Unique in being different“.
Kao i prošle godine, KAKTUS 2020 ponudiće učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija. Među glavnim predavačima ove godine nalaze se i Ioana Filip, SVP Global Executive Creative Director, Energy BBDO, Čikago (USA); Renato Zandoná, Executive Creative Director, AKQA, Săo Paulo (Brazil); Joao Flores, Chief Creative Officer, Dentsu Aegis Network (Singapur); Sandra Bold, Global Creative Director, Publicis Italija i Elav Horwitz, SVP Global Innovation Director u McCann Worldgroup Njujork (USA).
Tokom dva dana kvalitetnog programa, učesnicima festivala predstaviće se i Andrea Henao, Partner & Managing Director, 360 Agency Berlin; Santi Urso, Creative & Art Director, Saatchi & Saatchi Australija; Ana Anđelić, Strategy Executive & Author of The Business of Aspiration, Njujork (USA); Dawid Szczepaniak, Chief creative officer & Partner, VMLY&R, Varšava (Poljska); Folker Wrage, President, Leavingstone International, Gruzija i Jan De Jong, Co-founder & Managing Partner, Webpower Adria (Hrvatska).
Prvog i drugog dana biće organizovano i nekoliko kreativnih diskusija, a jedna od njih je i panel na temu Innovation hype (powered by Delta Holding).
Pored konferencijskog dela festivala, biće upriličena i promocija drugog izdanja publikacije ADBOOKA, kao i godišnja dodela strukovnih nagrada KAKTUS 2020 i KAKTUS Talents.
Više informacija o festivalu KAKTUS 2020 možete pronaći na sajtu www.kaktus.rs