Da je Crna Gora već na dobrom glasu kao luksuzna destinacija, to više nije nikakva tajna. Da crnogorsko tržište nekretnina raste, ne zaboravljajući svoje „ekološke“ korene i podrazumevajući održivost, i to je nadaleko čuveno. Da će vas u Crnoj Gori sačekati ne samo prelepa obala, nego i vrhunska hrana i odlična zabava, to je već postao zaštitni znak ove prelepe zemlje na južnom Jadranu.

Sve ove stvari, pa i mnogo više od toga, potvrdile su se nedavno i stopile, poput zalaska sunca iznad Bokokotorskog zaliva, u još jednu prelepu noć u organizaciji Sotheby’s Montenegro. Ova aukcijska kuća prvi put je stigla u naš region zahvaljujući partnerima iz Sotheby’s Montenegro, predvođenim Nikom Lakovićem.

A svoj sada već tradicionalni događaj koji se održava svakih nekoliko godina, Sotheby’s Montenegro ovog puta je upriličio u Porto Montenegru, na jedinstvenom Buddha Baru, za više od 300 gostiju među kojima su bili Sotheby’s brokeri iz 15 zemalja sveta, klijenti, prijatelji i svi kojima je zajednička ljubav prema Crnoj Gori i svest o ovoj zemlji kao rastućoj luksuznoj destinaciji.

Događaji koje osmisli Sotheby’s uvek su prestižni, ali ovog puta otišlo se korak dalje. Nije samo Sotheby’s prvi put došao u ovaj deo Evrope, nego smo „premijerno“ videli i prezentaciju aukcijske kuće koja postoji od 1744. godine, i koja je istinski sinonim za umetnine i luksuz.

Niko Laković, izvršni direktor Sotheby’s Montenegro, naglasio je značaj ličnih veza u poslovanju sa nekretninama.

„Ako ljudi ne poznaju one koji prodaju destinaciju i projekte, ako sami ne osjete i ne vjeruju u proizvod, neće ga prodati. Volimo da pokažemo ljudima crnogorsku obalu i projekte koje će predstavljati klijentima, i da na kraju dana uživamo u druženju i zabavi. Tu je snaga Sotheby’s mreže neprikosnovena, jer smo prisutni u 85 zemalja svijeta i stvaramo lične veze. I ove godine, ponosni smo što je Sotheby’s aukcijska kuća prisutna u regionu, radeći s nama na promociji destinacija i projekata“, naveo je Laković i potom najavio planove za buduće projekte.

Značaj dolaska Sotheby’sa ogleda se i u novoj vrednosti koju ovakav brend daje jednoj destinaciji. Prezentaciju je održala gospođa Alina Davey, iz londonske baze Sotheby’sa u čuvenom Bond Streetu u Londonu. Sotheby’s Realty, ogranak Sotheby’sa za luksuzne nekretnine, predstavljala je gospođa Natalie Muk, globalna potpredsednica za EMEA region. Za Porto Montenegro, strateški partner crnogorske kancelarije, dobrodošlicu je poželeo David Marganson, izvršni direktor Porto Montenegra, koji su ujedno bili i partneri događaja, a ulogu domaćina i ovog puta je znalački odigrao Niko Laković, izvršni direktor i partner Montenegro Sotheby’s.

Gosti su videli premijeru filma o naselju Synchro Yards, novog premijum segmenta Porto Montenegra, koji će pored prestižnog hotela sa 5* i svoje plaže imati i brendirane rezidencije. Pored toga, po prvi put su predstavljeni najnoviji projekti na obali iz portfolija Sotheby’s Montenegro, uključujući luksuzne vile i apartmane sa privatnim pristupom obali.

Gosti su imali priliku da učestvuju u ekskluzivnim turama kroz ove projekte, koje su vodili iskusni brokeri iz Sotheby’s tima.

Svi ovi projekti će, nema u to nikakve sumnje, još više unaprediti crnogorsko tržište nekretnina, uključujući nove investicije u turističku infrastrukturu i ekološki održive razvojne projekte.

Gospođa Alina Davey izrazila je divljenje prema brzom razvoju Crne Gore kao međunarodne destinacije.

„Duboka kultura i jedinstvena prirodna lepota Crne Gore, u kombinaciji sa najnovijim investicionim razvojem, nude jedinstveno iskustvo. Niko i tim SIR uspostavili su izvanrednu tradiciju, organizujući događaj koji postaje godišnji kulturni vrhunac. Uživala sam u poseti lokacijama kao što su Porto Montenegro, Portonovi i Golf projekat na Luštici, te u susretima sa stanovnicima i brokerima“, navela je gošća iz Londona.

Nekako se činilo – a drugačije ne bi ni valjalo – da se i te noći napravio savršeni melanž šarma Crne Gore kao destinacije i atmosfere događaja koji tako uspešno osmišljavaju domaćini. O tome je govorila i Liza Lamar, direktorica EMEA u One Sotheby’s Miami i UK Sotheby’s.

„Prirodna lepota Crne Gore, visokokvalitetni domovi i zajednica čine je izuzetnom destinacijom. Pažnja prema detaljima na događaju bila je izvanredna, i uživala sam u susretima sa klijentima i kolegama koje su očarale spektakularne okoline. Posebno hvala Niku i njegovom timu za nezaboravno iskustvo.“

O već pomenutom projektu Synchro Yards govorio je David Margason, koji je takođe zahvalio domaćinima na prelepom ugođaju.

Među posebnim gostima ove godine bili su i poznati međunarodni investitori i developeri iz celog sveta.

Nisu zaboravljeni ni umetnici ni lokalna zajednica. U sjajno osmišljenoj akciji, posebni gost večeri bio je umetnik iz Njujorka Bradley Theodore, koji je tokom večeri stvarao jedno od svojih prepoznatljivih dela. Potom je usledila aukcija, a prikupljena sredstva biće usmerena za podršku lokalnim projektima. Goste su tokom večeri zabavljali crnogorska pevačica Marijana Zlopaša sa svojim bendom i Berin Buturović iz Sarajeva.

Bila je to još jedna noć za pamćenje, noć o kojoj će se pričati. Uz, naravno, obećanja svih onih koje je Crna Gora, sada već prestižna luksuzna destinacija, uz malu pomoć Sotheby’s Montenegro, očarala i oplemenila: da će se vratiti i širiti njen dobar glas daleko.

Pogledajte galeriju fotografija sa ovog događaja.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.