Povodom Svetskog dana deteta, koji se svake godine obeležava 20. novembra, Glovo, višekategorijska platforma koja omogućava pristup velikom broju proizvoda, podelila je zanimljive podatke o trendovima poručivanja dečijih proizvoda u Srbiji. Ovaj dan, posvećen deci, podseća nas na važnost prava i dobrobiti svih mališana, a ujedno je i prilika da se osvrnemo na to kako se roditelji brinu o svojim mališanima, uključujući i na koji način kupuju proizvode koji im mogu pomoći da odrastaju i razvijaju se.
Kada se najčešće poručuju proizvodi za decu
Najveći broj porudžbina za decu putem Glovo aplikacije zabeležen je 1. jula 2023. godine, kada su korisnici širom Srbije najviše poručivali proizvode za decu.
Čak 31% svih porudžbina obavljeno u periodu između 10 i 12 časova, što može ukazivati na to da su roditelji najaktivniji ujutro, pre nego što obave druge dnevne obaveze, a dan kada je zabeleženo najviše porudžbina je subota.
Gradovi u Srbiji sa najvećim brojem porudžbina
Najveći broj porudžbina zabeležen je u Beogradu, Novom Sadu i Pančevu, te ovi gradovi prednjače u poručivanju proizvoda kao što su igračke, plišane životinje i edukativni setovi.
Jedan od najzanimljivijih podataka jeste da je jedan korisnik naručio plišanog medu od čak 1,5 metara – što je među najvećim porudžbinama, a ovi neobični podaci pokazuju kako korisnici često biraju i unikatne i velike proizvode za svoje mališane.
Srbija se, prema podacima Glovo aplikacije, nalazi na trećem mestu u regionu po poručivanju igračaka, knjiga i drugih proizvoda za decu, što ukazuje na to da roditelji u Srbiji ozbiljno pristupaju obrazovanju i zabavi svoje dece.
Takođe, broj porudžbina za decu u Srbiji porastao je za 30% u odnosu na prethodnu godinu, što je odličan pokazatelj da su porodice sve više orijentisane na kvalitetan razvoj svojih mališana.
Upravo u duhu Svetskog dana deteta, ovi podaci nas podsećaju koliko je važno obezbediti najmlađima ne samo zabavu, već i sredstva koja će im omogućiti zdrav razvoj i srećno odrastanje.
O Glovu
Glovo je jedna od prvih multikategorijalnih aplikacija koje povezuju korisnike sa preduzećima i kuririma, nudeći usluge na zahtev iz lokalnih restorana, prodavnica i supermarketa, kao i maloprodajnih objekata. Glovova vizija je da izgradi najveću online platformu koja će omogućiti svakome da u svom gradu za nekoliko minuta dobije bilo šta što mu je potrebno. Osnovan u Barseloni 2015. godine, kompanija posluje na 23 tržišta u Evropi, Centralnoj Aziji i Africi.