Koliko ste se samo puta vratili kući s posla, i, onako preumorni za bilo kakvo spremanje ručka ili večere, zaronili u dubine omiljene aplikacije za dostavu hrane, pa potom u besomučnom skrolovanju i mozganju proćerdali nekoliko desetina minuta (dobro je dok ne pređe u sate), jer ne znate da li vam se više jede pica, ćevapi, azijska hrana ili burito?
Vašim mukama bi veoma brzo mogao da dođe kraj. Barem ukoliko koristite Glovo. Kako? Tako što će Glovo uskoro postati prva aplikacija koja će svojim tradicionalnim funkcijama pridružiti, nazovimo to tako, i funkcije društvenih mreža. Kako bi poboljšao iskustvo svojih korisnika, Glovo je odlučio da im omogući kreiranje lista omiljenih restorana, kao i novi „video-zid“, na kom će restorani kačiti snimke jela koja imaju u ponudi.
Glovo će, to je još jedna od planiranih inovacija, uskoro postati prva aplikacija koja će svojim korisnicima pružiti mogućnost povezivanja s prijateljima, kako bi međusobno razmenjivali preporuke i otkrivali nove restorane. To znači da će korisnici uskoro moći da se povežu u okviru Glovo aplikacije, i na taj način jedni drugima u velikoj meri pomognu u rešavanju problema s početka teksta. Povezivanje korisnika obavljaće se uz pomoć kontakt lista koje poseduju u telefonu (korisnik, naravno, prvo mora da dozvoli Glovo aplikaciji da se „poveže“ s njegovim telefonskim imenikom), i nakon toga će, prilikom traženja restorana iz kog žele da poruče, moći da vide i preporuke svojih prijatelja. Naručivanje hrane putem Glovo aplikacije tako će postati „socijalno iskustvo“, a iziskivaće i veću povezanost sa samom platformom.
Jedna od najznačajnijih promena koje Glovo uvodi biće opcija „Picks“, koja će korisnicima omogućiti sortiranje i klasifikaciju njihovih omiljenih restorana. Na primer, zamislite da imate nekoliko restorana iz kojih najčešće poručujete kada ste na poslu, nekoliko koje preferirate kada ste sa porodicom, nekoliko kada ste sa dečkom ili devojkom; sada ćete, zahvaljujući „Picks-u“ sve te restorane moći da razvrstate po listama, a potom ih i podelite sa svojim prijateljima.
Na kraju, treba se osvrnuti i na već pomenuti „video-zid“. Već smo rekli da odabir hrane može biti veoma dug i naporan posao, i „video-zid“ ima zadatak da taj proces maksimalno skrati. Svaki restoran imaće video-snimke svojih jela, kako bi sam čin otkrivanja i odabira hrane učinio dinamičnijim, slikovitijim, zabavnijim. „Video-zid“ sastojaće se od vertikalnih video-snimaka preko celog ekrana (slični rilsovima na Instagramu ili TikToku), koji će neretko prikazivati i samu pripremu jela, koji će biti kreirani od strane restorana, i koji će, što je možda i najvažnije, sadržati informacije o ceni i sastojcima.
Daniel Alonso, direktor proizvodnje u Glovu, kaže da je Glovo, „postavši prva kompanija za dostavu koja je uspela da u svoju aplikaciju implementira funkcije društvenih mreža, napravila ogroman iskorak u industriji“.
„Veoma smo uzbuđeni što ćemo omogućiti svojim korisnicima da na jedan interaktivan način otkriju nove restorane i jela i jedni drugima ih preporučuju. Korisnici će, koristeći Glovo aplikaciju, zaista moći da uživaju u svojim omiljenim proizvodima kao nikad do sad“, objašnjava Alonso.
Sve ove inovacije o kojima je bilo reči trenutno su dostupne u samo nekoliko gradova, ali će veoma brzo priliku da uživaju u novoj, unapređenoj Glovo aplikaciji imati i svi ostali korisnici, iz svih 1.500 gradova u kojima Glovo funkcioniše.