I ove godine Svetski dan kebaba obeležava se 12. jula, a višekategorijska platforma Glovo, koja omogućava pristup velikom broju proizvoda, tim povodom predstavlja poslednje trendove u konzumaciji kebaba u Srbiji.

Kebab je omiljeno jelo širom sveta, a pravi se po tradicionalnim recepturama od komada mesa, ribe ili povrća na ražnju. Poreklom je sa istočnog Mediterana, a Srbija po broju isporuka na trećem mestu u jugoistočnoj Evropi i osma u svetu, od 23 zemlje u kojima je Glovo platforma prisutna.

Kada se u Srbiji najviše konzumira kebab

Iako podaci kompanije Glovo pokazuju da je konzumacija kebaba prisutna tokom cele godine u Srbiji, pokazalo se da je jesen godišnje doba kada Srbi najviše poručuju kebab, ali je zabeležen veliki broj narudžbina i tokom letnjih meseci, te je jul mesec kada želja za ovim ukusnim jelom raste. Platforma je zabeležila najveći broj isporuka 21. aprila 2024. godine u poslednjih 12 meseci, što pokazuje da i tokom proleća Srbi biraju ovo jelo veoma rado. 

Takozvani Zlatni minut, u kojem je napravljen najveći broj narudžbina ovog jela, dogodio se 12. septembra  u 18:27 h. Zanimljiv podatak je i da Srbi preferiraju kebab za ručak i večeru, što pokazuje podatak da je najviše porudžbina u prethodnih godinu dana stizalo u 14 i u 18 časova. Omiljeni dan u Srbiji za poručivanje kebaba je četvrtak. 

Ko u Srbiji najviše voli kebab

Najveći ljubitelj kebaba korisnik je sa najvećim brojem porudžbina u poslednjih godinu dana, i to 159 – što je u proseku tri porudžbine nedeljno. Još jedan korisnik iz Pančeva pokazao je svoju naklonjenost ovom popularnom jelu, svojom porudžbinom u iznosu od 8400 dinara, koja je ujedno i najskuplja u poslednjih 12 meseci. 

Kada su u pitanju gradovi u Srbiji, po broju narudžbina prednjači Beograd sa 67% poručenih kebaba tokom prethodne godine. Iza njega je Novi Sad sa 13%, a prati ga Novi Pazar.

O Glovu

Glovo je jedna od prvih multikategorijalnih aplikacija koja povezuje korisnike sa preduzećima i kuririma, nudeći usluge na zahtev iz lokalnih restorana, prodavnica i supermarketa, kao i maloprodajnih objekata. Glovo vizija je da svima omogući lak pristup svemu u svom gradu, tako da naši korisnici mogu da uživaju u onome što žele, kada žele, gde žele. Osnovan 2015. godine u Barseloni, posluje u 23 zemlje u Evropi, Centralnoj Aziji i Africi.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.