Glovo, višekategorijska platforma koja omogućava pristup širokom spektru proizvoda i jela na zahtev, slavi četiri godine rada na srpskom tržištu. U ovom periodu ukupan broj isporučenih porudžbina preko platforme premašio je 13,5 miliona, dok je ukupan broj isporučenih proizvoda dostigao više od 44 miliona. Trenutno, Glovo kompanija aktivna je u preko 30 gradova i sarađuje sa više od 4000 aktivnih partnera – restorana, maloprodajnih lanaca i lokalnih prodavnica.
Za prve četiri godine, Glovo kuriri prešli su preko 12 miliona kilometara kako bi osigurali brzu i pouzdanu isporuku. Ta udaljenost ekvivalentna je obilasku oko Zemlje čak 300 puta! Najaktivniji kurir u protekle četiri godine je iz Beograda i isporučio je 22450 porudžbina, što je kao da je svakodnevno isporučivao preko 15 porudžbina.
Hrana je nesumnjivo osnovna kategorija Glovo platforme, a najpopularniji proizvodi u ovoj kategoriji su burgeri, ćevapi i pljeskavica. Što se tiče narudžbine namirnica – voda, banane i sokovi su najtraženiji proizvodi. Od kraja 2021. godine, Glovo korisnici iz Beograda imaju pristup i Glovo Express-u, prodavnicama sa ponudom proizvoda koja se prikazuje isključivo virtuelno u aplikaciji Glovo, sa ultrabrzom dostavom, ispod 30 minuta. Među Glovo Exspress korisnicima, najpopularniji proizvod je takođe voda, zatim pivo, pa gazirani sokovi.
Kao gradovi sa najvećim brojem isporučenih porudžbina i aktivnih korisnika izdvojili su se Beograd, Novi Sad i Niš. Najveća porudžbina u ove četiri godine bio je pametni telefon naručen iz prodavnice u Beogradu, čija je vrednost bila skoro 630 evra, što je impresivan pokazatelj poverenja korisnika u kvalitet Glovo višekategorijske ponude. Dodatno, Glovo korisnik koji je poručio najviše proizvoda u poslednje četiri godine isto dolazi iz Beograda. U ovom periodu ovaj entuzijastični korisnik poručio je preko 1600 artikala, u ukupnoj vrednosti od oko 30580 EUR, što znači da je u proseku naručivao preko Glovo aplikacije više od jednom dnevno.
„Za četiri godine od kada sa ponosom poslujemo na srpskom tržištu, bili smo svedoci izuzetnih prekretnica. Iznad svega, ukupan broj od 44 miliona proizvoda isporučenih na kućna vrata naših korisnika u više od 30 gradova, snažno potvrđuje našu posvećenost ispunjavanju njihovih različitih potreba. Neizmerno smo zahvalni na poverenju i lojalnosti naše zajednice, koju čine korisnici, partneri i kuriri. Kako napredujemo, ostajemo posvećeni pružanju visokokvalitetnih usluga, širenju naših partnerstava i unapređenju sveukupno iskustvo za naše cenjene korisnike širom Srbije“, rekao je Antoni Grau, generalni direktor Glovo Srbija.
O Glovu
Glovo je pionir među aplikacijama za dostavu koja nudi više kategorija i koja povezuje kupce sa preduzećima i kuririma, nudeći usluge na zahtev lokalnih restorana, prodavnica i supermarketa, apoteka i uličnih maloprodajnih radnji. Glovo vizija je da svima omogućimo lak pristup bilo čemu u svom gradu, kako bi naši korisnici mogli da uživaju u svemu što žele, kada žele i gde god to požele. Osnovana 2015. godine u Barseloni, posluje na 25 tržišta Evrope, centralne Azije i Afrike.
Za više informacija o Glovu posetite: https://about.glovoapp.com/en