Dok širom sveta teku pripreme za učešće na 55. Globalnom poslovnom forumu (GBF) WTCA u Marseju, Francuska, sve oči su uprte u ovo mediteransko čvorište koje već dugo služi kao most između kontinenata/regiona – Evrope, Afrike i Bliskog istoka. Domaćin ovog globalnog skupa je Svetski trgovinski centar Marsej (WTCMP), ključni akter u oblikovanju poslovne i turističke ponude ovog grada.

Govoreći o transformativnoj ulozi koju Marsej ima u globalnoj trgovini i viziji koja stoji iza ovogodišnjeg GBF foruma, Jael Savinjak Reuzada, menadžerka komunikacija u WTCMP-u, podelila je korisne uvide u to kako se grad – i WTCMP – pozicioniraju kao raskrsnica poslovnih inovacija, održivog turizma i globalne saradnje.

Na koji način WTCMP stavlja razvoj svojih nekretnina u funkciju globalnog umrežavanja i podsticanja trgovinskih veza u okviru Asocijacije svetskih trgovinskih centara (WTCA)?
Predstojeći GBF forum će okupiti lidere i tržišta iz celog sveta – a okruženje koji mi stvaramo je osmišljeno tako da omogući te veze. Nekretnine su značajna komponenta u ostvarivanju poslovnih kontakata i mi u WTCMP-u smatramo da su temelj za kreiranje prilika.

Naši kapaciteti širom Marseja – od kancelarijskog prostora do konferencijskih sala – prilagođeni su potrebama lidera današnjice. Cilj nam je da podstičemo okruženje u kom ljudi mogu da rade, sarađuju i grade nešto trajno. Jedinstven položaj Marseja na raskrsnici Evrope, Afrike i Bliskog istoka je sam po sebi pogodan za međunarodnu razmenu. Naša uloga je da podržimo tu prirodnu prednost ponudom kvalitetnog, fleksibilnog prostora koji pokreće komunikaciju i dovodi do razvoja.

Šta Marsej čini poželjnim mestom za organizaciju globalnih poslovih skupova?
Za nas je poslovni turizam više od sektora – on je strateška poluga za globalnu vidljivost i uticaj. Naš cilj je da pozicioniramo Marsej ne samo kao grad domaćin, već i kao destinaciju koja ostavlja trajan utisak na poslovne putnike.

To ostvarujemo kombinovanjem izuzetnih prostora i posebno prilagođenih iskustava. Bilo da je u pitanju istorijski značaj Palate Berze ili moderna panorama Sky Centera u poslovnom centru Tour La Marseillaise, naši sadržaji su odabrani tako da podrže događaje svih razmera i opsega. Pored infrastrukture, programi koje kreiramo – B2B sastanci, forumi za umrežavanje, tematske konferencije – zaista pokreću angažman i pozicioniraju Marsej kao živopisnu poslovnu destinaciju okrenutu budućnosti.

Koje trendove u poslovnom turizmu promoviše WTCMP?
Poslovna putovanja se više ne baziraju samo na raspored i odevanje – sve više podrazumevaju i doživljaj destinacije. Lideri današnjice traže više od sala za sastanke – od svakog putovanja očekuju autentičnost, povezivanje i svrsishodnost.

Prilagodili smo se ovoj promeni osmišljavanjem događaja koji prevazilaze tradicionalne formate. Iskustvena putovanja su rastući trend i mi u planiranju integrišemo lokalnu kulturu, nasleđe i trenutke za pamćenje. Osećaj blagostanja je još jedan prioritet – bitno nam je da naši gosti budu ne samo produktivni, već i inspirisani i puni energije. Takođe uočavamo sve veće interesovanje za putovanja van sezone, što omogućava uže specijalizovane i intimnije skupove. Sve ovo jača trgovinsku i investicionu perspektivu koju želimo da podstaknemo – jer se ljudi konkretnije angažuju kada se osećaju više povezanim.

Kako WTCMP uklapa održivost u svoje poslovanje?
Održivost je duboko utkana u sve što radimo. Sticanje ISO 20121 sertifikata nije bila samo prekretnica – već i obaveza za budućnost. Smatramo da organizovanje uticajnih događaja nikad ne treba da ide na račun ekološke i društvene odgovornosti.

Naš sistem održivog upravljanja se temelji na tri stuba održivog razvoja – ekonomskom, ekološkom i društvenom – i definiše način na koji poslujemo, od planiranja do izvršenja. Bilo da je u pitanju smanjenje otpada, energetska efikasnost ili uticaj na zajednicu, naše inicijative ne samo da ispunjavaju postojeće standarde, već i postavljaju nove. Kao deo globalne mreže Asocijacije Svetskih trgovinskih centara (WTCA), smatramo da je naša uloga  da ukazujemo sopstvenim primerom i pomažemo da se oblikuje novi model odgovornog poslovnog turizma.

Kakva su vaša očekivanja od ovogodišnjeg GBF foruma?
Ovogodišnji GBF forum nije samo još jedan skup u kalendaru – to je prilika da se na nov način globalna WTCA zajednica trajno osnaži. Za nas je ovaj događaj pokretač dublje saradnje u oblastima nekretnina, trgovinskih usluga i ulaganja u turizam.

Uz program koji obiluje sastancima za poslovno povezivanje (B2B), stručnim radionicama i posetama odabranim lokacijama, stvaramo platformu koja povezuje ideje i konkretne mogućnosti. Cilj nam je da pomognemo učesnicima da se povežu sa novim partnerima, istraže nova tržišta i ostvare novu vrednost – ne samo za Marsej, već i za globalnu WTCA mrežu. Verujemo da će GBF forum WTCA 2025. postaviti nov standard u načinu na koji se naša zajednica umrežava u cilju građenja budućnosti trgovine.

.

 

 

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.