Sa željom da još jednom podseti i inspiriše ljude da pronađu vreme za ono što je zaista važno, Grand kafa je organizovala novogodišnji nagradni konkurs i pozvala svoje potrošače da kreiraju jedinstvenu čestitku. U tri jednostavna koraka, svi koji su posetili sajt Grand kafe bili su u prilici da pronađu inspiraciju, budu kreativni i obraduju svoje voljene prazničnim željama, sa ličnim pečatom. Autori 50 najkreativnijih čestitki nagrađeni su ručno rađenim novogodišnjim setom, uz koji će uživati u svojoj omiljenoj kafi u prazničnim danima. Kreiran sa puno ljubavi i pažnje, rad umetnice Olivere Klikovac upotpuniće magiju praznika i doneti radost i toplinu u zimske dane. 

Više od 8500 ljudi širom Srbije odazvalo se pozovu Grand kafe da „ukradu malo vremena“ i upute najlepše poruke dragim ljudima. Za 2024. godinu, poželeli su ljubav, pažnju i nežnost, kao i više vremena za zajedničke trenutke i druženje – vreme za voljene, za duge razgovore i tople reči uz omiljenu kafu, ali i vreme za sebe, za ostvarivanje sopstvenih snova, za pauzu od obaveza i trenutke opuštanja i uživanja. 

Pristigle čestitke pokazale su da je kafa simbol prijateljstva i zbližavanja, a da je vreme najdragoceniji resurs koji imamo i koji možemo da poklonimo. Zato, hajde da ga zajedno pronađemo! U prebukiranim  danima kad nam se čini da ništa nećemo stići, u gomili poslovnih obaveza, između sastanaka koji se nižu, u trci za decom i brizi o starim roditeljima – zastanite za trenutak. U užurbanoj svakodnevici, ne dozvolite obavezama da vas ostave bez dragocenih trenutaka posvećenih sebi i dragim ljudima. Rezervišete vreme za sebe i svoje voljene i kreirajte trenutke za pamćenje i uživanje u svakom danu. Grand kafa poručuje Hajde da u 2024. imamo vremena za ono što je zaista važno!  

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.