Hotel Grand ove godine proslavlja 40. rođendan. kako je izgledao njegov razvojni put? Koja je tajna njegovog opstanka?
Grand je brend koji je odavno prevazišao okvire hotela. I sama činjenica da on zapravo predstavlja jedan od najupečatljivijih simbola Kopaonika istovremeno budi osećaje poštovanja i divljenja. Zbog toga je naša uloga i misija da ga očuvamo i njegove vrednosti prenesemo narednim generacija gostiju još smislenija i odgovornija. Hoteli kao što je Grand, sa svim kvalitetima i tradicijom su deo nasleđa svake razvijene turističke destinacije. Iako Srbija nije turistička sila, ima svoje adute za ponos i pokazivanje, a jedan od njih svakako jeste kompleks na Kopaoniku koji je iznedrio ono što danas zovemo najprestižnijim planinskim centrom u regionu.
Kao svedoci vremena, hoteli na svoj upečaljiv način kolektuju iskustva, ljude i događaje.
Tako je i Grand rastao i razvijao se zajedno sa Kopanikom pune četiri decenije, menjajući sebe i sliku destinacije koja je od manje razvijenog kraja Srbije postajala mondenski turistički centar u svojoj novijoj istoriji. Sam Grand je emocija u svakom smislu, u svesti negovih gostiju, u očima javnosti, u svesti njegovih zaposlenih – nekome drugi dom, nekome neostvarena želja, sinonim za Kopaonik, prijatelje, zime, rastanke i nove susrete.
Pored opsežne rekonstrukcije i uvođenja novih sadržaja hotela, u novu Grand eru ulazi i sa novim vizuelnim identitom i, reklo bi se, poslovnom filozofijom. Koji motivi stoje iza promene brenda koji svi poznaju i vole?
Novo izdanje hotela Grand dolazi u pravom momentu, da naglasi i istakne sve njegove vrednosti u godini kada slavi 40. rođendan. Recimo da kao i osoba, brend ulazi u najbolje godine i dobija svoje najsjajnije i najluksuznije izdanje do sada. Takva promena neminovna je na svim nivoima, a novi vizuelni identitet dolazi kao prirodan i spontan odgovor na dodatnu notu premium iskustva – na koje će svakodnevno i raznovrsno biti dostupno Grand gostima.
Hotel Grand je prepoznat po legendarnom ugostiteljstvu, ali i činjenici da se lojalni gosti prepoznaju po imenu i prezimenu i navikama. Veliki broj ljudi koji su bar jednom posetili Grand, vraćali su mu se. Šta biste Vi izdvojili kao najveću njegovu prednost?
Posvećenost stavlja Grand na prvo mesto i smešta goste u dobro poznati ambijent. Osoblje Granda vraća hotelijerstvu ljudsku dimenziju, kao proširena porodica koja je uvek tu, 365 dana u godini, i čini da se svaki povratak u Grand doživljava kao povratak kući. Osećaj pripadanja tom ambijentu je nešto što bih izdvojila, pored neupitnih prednosti kao što je ekskluzivna lokacija i dostupnost svih sadržaja koje odmor čine odmorom, a posao zadovoljstvom.
Kada Grand ponovo otvori svoja vrata krajem godine, vašeg gosta očekuje potpuno novi izgled hotela, viši nivo usluge. Možemo li smatrati da donosite novu energiju na Kopaonik? Šta biste Vi posebno izdvojili što će oduševiti Vaše goste?
Sveukupna investicija podrazumeva podizanje nivoa u svim segmentima ponude i usluge. Grand je oduvek diktirao trendove i doneo duh luksuznih prestonica turizma, što će još jednom potvrditi i naglasiti sa novim izgledom i obogaćenim sadržajima među kojima će se posebno izdvojiti inovativan spa koncept inspirisanim prirodom Kopaonika, autentični rituali i potpunim fokusom na pojedinca i njegove subjektivne potrebe i očekivanja.
Pored sigurno najpoznatijeg hotela na ovoj planini, Grand svakako predstavlja i landmark čitavog Kopaonika. Na koji način očekujete promene na samoj destinaciji i može li jedan hotel biti pokretač ovakvih promena?
Danas, Kopaonik se može pohvaliti činjenicom da je pandan razvijenim evropskim planinskim destinacijama koje u stopu uspešno prati sa svojim sadržajima i ponudom. Na tom putu, hotel Grand je oduvek imao ulogu pokretača i vesnika promena koje u ovom momentu idu u smeru nove dimenzije luksuzne hotelske usluge, ali i popularizacije letnjeg odmora na planini.
Asocijacije za kraj
Kada bi Grand bio auto, koji bi auto bio? – Porsche
Kada bi Grand bio fudbalski tim, koji bi bio? – Barselona
Kada bi Grand bio parfem, koji bi bio? – Chanel 5