Grčka vlada je saopštila da će postaviti kamere u učionicama srednjih škola kada one opet počnu sa radom naredne nedelje kako bi pratili da li se poštuju mere socijalnog distanciranja.

Ovome su se snažno protivili prosvetni sindikati i opozicione stranke tvrdeći da se time narušava privatnost.

https://www.nstore.rs/product/elektronsko-pdf-izdanje-nedeljnika-br-435-od-14-maja/



Prenos uživo je legalan pod posebnim okolnostima, ali da se video materijal ne može snimati ili skladištiti, piše AP.

Kamere u učionicama omogućiće bezbednu rotaciju đaka koji pohađaju časove kao i njihovo distanciranje.

Međutim, grčka glavna levičarska opoziciona stranka nazvala je postavljanje kamera u školama „ozbiljnim rizikom“ za učenike i obećala da će pokrenuti to pitanje u Evropskom parlamentu.

Roditelji do večeras moraju da odluče da li će dopustiti svojoj deci da pohađaju nastavu ili će i dalje učiti onlajn.

Škole su zatvorene od 11. marta.

(Beta-AP)

https://www.nstore.rs/product/nedeljnik-pretplata-na-elektronsko-izdanje-za-inostranstvo/

NAJVAŽNIJE STVARI KOJE BI TREBALO DA ZNATE O KORONAVIRUSU:

Koji su glavni simptomi koronavirusa i kako ga razlikovati od sezonskog gripa

Šta možete da uradite da biste smanjili rizik od zaraze koronavirusom (kako da se pripremite za COVID-19)

Izbegavajte rukovanje i ljubljenje

Šta je „samoizolacija“ i kada je bi je trebalo primenjivati

Da li maska pomaže i kada bi trebalo da je nosimo?

Kako funkcionišu brzi testovi za koronavirus?

Čuvajte se infodemije (najezde lažnih vesti). Na primer, psi i mačke ne prenose koronavirus

KORONAVIRUS:

„KUĆNA IZOLACIJA“ – Uslovi za dobijanje i preporuke za ukućane

RADITE OD KUĆE? – Evo kako da olakšate sebi

ŠTA ZNAČI IMATI „KONTAKT“ SA ZARAŽENIM?

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.