Gotovo 400 miliona gledalaca i više od milijardu interakcija na društvenim mrežama može da privuče samo jedna utakmica! Doduše, ne bilo kakva – reč je o najatraktivnijem sportskom događaju na planeti, finalu Lige šampiona u fudbalu, koje iz godine u godinu obara sve rekorde gledanosti.
Duel Totenhema i Real Madrida iz 2019. je ubedljivo popularniji od nedavno održanog NFL finala Superboula, između Kanzasa i San Franciska, koje je preko televizije pratilo četiri puta manje ljudi (oko 100 miliona). Odnos prema NBA je još dominantniji kada je Liga šampiona u pitanju – košarkaše u najvažnijim utakmicama završnice plej-ofa prati između 15 i 18 miliona, u proseku.
Tek, očekuje se da duel u Istanbulu 30. maja nadmaši sve dosadašnje cifre, čemu doprinosi i ogromna popularnost igrača i klubova, pogotovo na Instagramu, gde Lea Mesija prati čak 142 milion ljubitelja fudbala, a Nejmara 133 miliona.
Svaki njihov potez svakog utorka i srede prenosi se u više od 200 zemalja širom sveta, od čega je utakmicu finala Lige šampiona prošle godine u SAD gledalo oko 2 miliona, u Engleskoj čak 11. Zanimljivo je da je od toga prenos na televiziji gledalo 6.5 miliona, a ostatak, što je gotovo pedeset odsto, utakmicu je pratilo na aplikacijama, specijalizovanim linkovima na internetu i drugim digitalnim platformama koje su potpuni hit u svetu.
Da bi ispratio ovakve trendove i time približio čarolije ovog takmičenja, Heineken® kao globalni lider u industriji piva, svojim potrošačima nudi izvanrednu mogućnost. Kao i prethodne godine, većina utakmica UEFA Lige šampiona biće emitovana na Arena Sport TV kanalu, ali će svi ljubitelji fudbala od 15. februara moći besplatno da gledaju sve utakmice na posebnoj internet stranici tvarenalive, čak i ako nisu pretplaćeni na ovaj kanal.
Sve što je potrebno da urade da bi ostvarili ovo pravo jeste da kupe bilo koje Heineken pivo u minimalnom iznosu od 200 dinara, uslikaju fiskalni račun i pošalju fotografiju na Heineken Srbija Viber javni nalog. Za svaki poslati račun dobiće kod za besplatno gledanje Arena Sport kanala i neograničeno uživanje u direktnom prenosu završnice Lige šampiona.
Međutim, iznenađenja ovde ne prestaju – učesnike sa najvećim brojem bodova svakog dana čeka 25 Heineken fudbalskih lopti, a na kraju svake nedelje i 3 Sony Playstation-a 4, za sve one nezaboravne večeri provedene sa društvom, uz vrhunski fudbal i pivo.
Najbolju nagradu smo ostavili za kraj – najveće fanove ovog takmičenja čeka put na polufinale Lige šampiona i izuzetna prilika da osete atmosferu na stadionu i uživaju u vrhunskim potezima i golovima nekih od najboljih igrača planete.
„Teško je spomenuti Heineken®, a ne pomisliti na Ligu šampiona i čitavu atmosferu koju ovo takmičenje nosi sa sobom – timski duh, zajedništvo, druženje i navijanje. Slogan naše ovogodišnje kampanje je Better Together, jer čak i najbolje utakmice postaju bolje onda kada imate sa kim da ih podelite. Dakle, umesto da sledeću utakmicu Lige šampiona gledate sami kod kuće, dobroj večeri dodajte dobro društvo i dobićete noć za pamćenje“, rekao je Igor Vranjković, Group Brand Manager Premium segmenta u kompaniji HEINEKEN Srbija.
Sreća, tuga, radost, pesma, navijanje i suze – sve je to deo fudbala, bilo da ste na terenu, pored njega ili ispred malih ekrana. Bilo da slavite ili ne, sve je lakše kada ste u društvu. Zato, pronađite odgovarajuće mesto, okupite prijatelje i pobrinite se da ima dovoljno Heinekena za sve. Ko zna, možda ćete baš vi pratiti polufinale Lige šampiona direktno sa tribina nekog od najvećih stadiona u Evropi.