Kompanije Henkel i Delez Srbija podržale su program Crvenog krsta zahvaljujući kojem će socijalno ugroženoj deci biti omogućeno da ove godine odu na zimovanje i raspust provedu u prirodi. Zahvaljujući ovim kompanijama, svi potrošači imaće priliku da podrže akciju pod nazivom „Za dečiju igru na svežem planinskom vazduhu“ i kupovinom Merix proizvoda u Maxi, Tempo i Shop&Go radnjama, doniraju 10 dinara Crvenom krstu Srbije.

Generalni direktor sektora Deterdženti i kućna hemija Đorđe Popović, istakao je da je kompanija Henkel sa velikim zadovoljstvom podržala pomenuti projekat podrške Crvenom krstu. „Veoma nam je drago što možemo da podržimo Crveni krst Srbije u njihovom radu i što zajedno sa našim partnerima i potrošačima možemo da pomognemo odlazak dece na zimovanje i na taj način im ulepšamo odrastanje. Kompanija Delez je partner sa kojim delimo iste vrednosti i želju da, pored uspešnog poslovanja, pomognemo društvu u kojem živimo, što smo do sada činili brojnim zajedničkim akcijama kojih će sigurno biti i u budućnosti.“

„Kao kompanija koja je strateški opredeljena i usmerena na pružanje podrške lokalnoj zajednici, posebno zadovoljstvo i radost nam pričinjavaju humanitarne akcije namenjene najmlađima. Lepota ove inicijative ogleda se i u tome što je realizujemo sa našim dugogodišnjim partnerom – kompanijom Henkel i što smo opet u prilici da zajedno podržimo rad Crvenog krsta Srbije“, rekla je Milica Popović, menadžer korporativnih komunikacija kompanije Delez Srbija.

Član UO Crvenog krsta Srbije i sekretar Crvenog krsta Čukarica Zvezdan Bradić izrazio je zahvalnost kompanijama na pokazanoj spremnosti da pruže pomoć onima kojima je to najpotrebnije. „Henkel i Delez pokrenuli su akciju za oporavak dece sa smetnjama u razvoju i socijalno ugrožene dece, zahvaljujući kojoj će deci iz navedenih kategorija biti omogućeno zimovanje. Radujemo se saradnji sa pomenutim kompanijama i u narednim godinama, budući da su pokazale društvenu odgovornost u praksi i postale primer za druge kompanije širom Srbije“, dodao je Bradić.

Ispred kompanije Henkel obratio se i direktor fabrike u Kruševcu Dušan Antonijević, koji se osvrnuo na njeno uspešno poslovanje u tekućoj godini. “Ove godine, kada obeležavamo 180 godina od osnivanja Merime, u Kruševcu smo proširili naš proizvodni kapacitet za deterdžente i kućnu hemiju investicijom većom od 30 miliona eura“, rekao je Antonijević. On je istakao da se Henkelova fabrika za deterdžente i kućnu hemiju u Kruševcu nalazi među najboljim fabrikama Henkel sistema. „Zahvaljujući izuzetno posvećenom i profesionalnom radu zaposlenih, u mogućnosti smo da brzo i stručno ispunimo zahteve dinamičnog tržišta i ponudimo rešenja koja su neophodna. Narednih godina nameravamo da nastavimo kontinuirane investicije u nove tehnologije i proširenje proizvodnih kapaciteta u Kruševcu.“

On je ukazao i da je kompanija Henkel Srbija do sada investirala više od 200 miliona evra u tržište, a da se u 2019. godini našla na listi top 10 izvoznih kompanija iz Srbije, zahvaljujući izvozu koji ostvaruje iz Kruševca plasirajući svoje proizvode direktno na više od 30 tržišta zemalja širom sveta.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.