Hisense Europe ulaže resurse u razvoj zaposlenih i neguje kulturu usavršavanja
Hisense Europe, deo Hisense grupe, kontinuirano radi na jačanju koncepta kompanije koja uči, promoviše kulturu širenja znanja, podržavajući tako globalnu strategiju rasta cele Hisense grupe. Od oko 10.000 zaposlenih u grupi, čak 7.000 svake godine pohađa različite edukacije i obuke, u šta se ulaže skoro milion evra godišnje.
„U Hisense Europe nastojimo da, kao međunarodna grupa, povežemo različite poslovne kulture i osnažimo zajednički korporativni identitet, razvijajući istovremeno kulturu kontinuiranog usavršavanja za postizanje poslovnih i strateških ciljeva, uz ulaganje u karijere i lični razvoj zaposlenih“, objašnjava Stanka Pejanović, potpredsednica Hisense Europe. „U svojoj strategiji globalizacije, Hisense se oslanja na inovativne pristupe, tehnologiju, proizvode i usluge, što se može obezbediti samo ulaganjem u znanje i kontinuiranim razvojem naših kadrova za uspešno poslovanje u izazovnom međunarodnom okruženju.“
Proces globalizacije Hisensa ušao je u novu fazu koja postavlja nove izazove za pozicioniranje brenda, model rasta i razvoja, i tu obrazovanje i razvoj talenata igraju ključnu ulogu. „U ovoj fazi, Hisense ima tri nova ambiciozna cilja“, rekao je dr Lan Lin, predsednik Hisense grupe i dodao: „Za tri godine, širom sveta, podigli smo brend na mnogo viši nivo, fokusirajući se na pametnu i zelenu tehnologiju. Uspostavili smo pojednostavljenu i efikasniju organizacionu strukturu i formirali ambiciozan globalni plan razvoja talenata.“ Pored toga, Hisense će staviti veći naglasak na održivi i niskougljenični razvoj kroz razvijanje nove infrastrukture i superiorne proizvodnje.
Zahvaljujući akviziciji Toshiba TV, Gorenja i Sandena, Hisense sada ima ukupno 66 kompanija i predstavništava van Kine, 23 centra za istraživanje i razvoj i 31 industrijski park širom sveta, sa ukupno blizu 100.000 zaposlenih.
Prema prvim procenama, prihod od prodaje Hisense grupe će se povećati sa 18,1 milijarde dolara u 2018. na 27 milijardi dolara u 2022. Konkurentnost proizvoda, otpornost lanca snabdevanja i napredna proizvodnja brzo se poboljšavaju. Sa Hisensovim B2B poslovanjem – uključujući inteligentni transport, pametne medicinske i komercijalne displeje – grupa je takođe nastavila da se širi u inostranstvo i uspostavlja novi sektor rasta. Prema Ipsosu, prepoznatljivost brenda Hisense brzo raste, sa složenom godišnjom stopom rasta od 10% širom sveta.
Kao sponzor nedavno održanog Svetskog prvenstva u fudbalu 2022. u Kataru, kompanija je ponudila zaposlenima posebnu priliku: da u nekoliko rečenica opišu svoju ideju o uređaju ili usluzi koja bi revolucionarno uticala na naše domove u narednih 5 do 10 godina. Ideje je ocenjivala stručna komisija, a od plasiranih finalista odabrano je šest zaposlenih sa najboljim idejama. Za njih je priređena nezaboravna poslovna avantura u Kataru, krunisana gledanjem utakmice Svetskog prvenstva u fudbalu. Učeći o poslovanju Hisensa na inostranom tržištu i njegovim posebnostima, zaposleni su istraživali Katar i kao VIP gosti gledali fudbalsku utakmicu Svetskog prvenstva. Sa takvim jedinstvenim mogućnostima Hisense radi na prepoznatljivosti i razlikovanju od drugih kompanija, dok istovremeno motiviše zaposlene da razmišljaju inovativno, proširuju svoje horizonte i uče o globalnim dimenzijama kompanije.