Globalni tehnološki brend HONOR je objavio da je osvojio nagradu „Inspirational Star of Innovation” u kategoriji pametnih uređaja na Kantar BrandZ China Gala događaju 2023. održanom u Šangaju.

BrandZ rangiranje je globalno priznato kao mera marketinške efikasnosti. Metodologija evaluacije i Kantar BrandZ podaci se koriste kao važni indikatori od strane vrhunskih globalnih finansijskih institucija i vodećih svetskih organizacija, omogućavajući brendovima da bolje procene svoj učinak. Prema procenama Kantar grupe, HONOR ima vodeću poziciju u oblastima kao što su Indeks smislenosti, Indeks snage potražnje i Indeks smislenih promena. Pored toga, HONOR je nadmašio druge brendove u kategoriji pametnih uređaja, zbog čega je ovaj brend dobio Inspirational Star of Innovation nagradu.

U međuvremenu, Miaozhen akademija marketinga (MAMS) je takođe objavila listu „BrandGrow 100 najboljih brendova u razvoju u Kini” za 2023. Sa potencijalnom vrednošću imovine od preko 3,8 triliona RMB, što je povećanje od 70,8 milijardi RMB ili 23% godišnje, HONOR je na čelu ove liste drugu godinu zaredom.

Termin „potencijalna vrednost” prvi je skovao MAMS kako bi obezbedio ključni finansijski indikator za procenu potencijala rasta brendova u razvoju. Procena uzima u obzir i trenutnu vrednost brenda i njegov potencijal rasta, na osnovu internih i eksternih pokretača rasta. Pored toga, u obzir se uzimaju i podaci ankete potrošača, onlajn publiku i Baidu indeks, procene od strane investicionih institucija i javne finansijske podatke.

„HONOR je konkurent na tržištu koji nastavlja da pomera granice inovacija. Brend je dobro prepoznat od potrošača po svojim raznovrsnim proizvodima i pametnim iskustvima, kao i posvećenosti životnoj sredini i društvu. Danas smo srećni što je HONOR proglašen za jedan od najboljih svetskih brendova pametnih uređaja”, prokomentarisala je Doreen Wang, izvršna direktorka Kantar Greater China i globalna predsednica Kantar BrandZ-a.

„HONOR veruje da su proizvodi kamen temeljac brenda, a brend je najjasniji pokazatelj opšte prepoznatljivosti proizvoda. Verujemo da premijum proizvodi čine vrhunski brend, zbog čega je HONOR posvećen strategiji dva vodeća proizvoda (Dual Flagship) i fokusiran na kreiranje najboljih sklopivih pametnih telefona. Otkako smo postali nezavisni pre skoro tri godine, ponovo ulažemo 10% našeg godišnjeg prihoda u istraživanje i razvoj. Zadovoljni smo napretkom u „premijumizaciji” i globalizaciji koji smo do sada postigli i želimo da se zahvalimo BrandZ-u na priznanju”, rekao je Ray Guo, direktor marketinga kompanije HONOR Device Co. Ltd.

U Kini je početni obim prodaje HONOR Magic V2 nadmašio ukupnu prodaju HONOR Magic V, a očekuje se da će ukupan obim prodaje biti 5 do 10 puta veći u poređenju sa onim što je HONOR postigao sa prve dve generacije sklopivih uređaja. HONOR je takođe napravio velike korake na međunarodnim tržištima, sa odabranim tržištima koja beleže trocifren rast prodaje, a kumulativna prodaja u prvih pet meseci ove godine premašuje ukupnu prodaju iz prethodne godine. U prvoj polovini godine, brend je takođe zabeležio rast isporuka za više od 130% u Evropi, Bliskom istoku i Africi i preko 230% u Latinskoj Americi.

Ranije ovog meseca, HONOR je na IFA 2023 predstavio HONOR Magic V2 – najlakši i najtanji telefon koji se sklapa ka unutra,  i koncept pametnog telefona HONOR V Purse. HONOR Magic V2 je osvojio 21 prestižnu „Best of IFA” nagradu, dok je HONOR V Purse osvojio 9 nagrada od strane renomiranih medija širom sveta.

Tagovi

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.